خبرهای داغ:
در روز میلاد حضرت زهرا صورت گرفت:

ویژه برنامه جشن میلاد کوثر در بخش بشاریات آبیک

در روز میلاد حضرت زهرا ویژه برنامه جشن میلاد کوثر در بخش بشاریات آبیک صورت گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۸۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام کاووس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ82صاحب الامر استان قزوین در ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا و روز مادر در جمع مردان و زنان بخش بشاریات در سالن ورزشی شهدای خاکعلی با گرامیداشت ایام سرور و ولادت حضرت زهرا بیان کرد: در احادیث وارد شده است که هیچ ثوابی ارزشش بیشتر از صلوات و درود فرستادن بر پیامبر و آل پیامبر نیست و ما هرچه داریم از لطف اهل بیت داریم، اهل بیتی که در نهایت فقر و مشکلات زندگی می کردند ولی دست پیروانان خود را رها نمی کنند.
وی با اشاره به زندگی اهل بیت افزود:زندگی اهل بیت علیهم السلام مطمئنا رسیدن به دنیا و مادیات نبود و آن ها نگاهی فرا دنیایی داشتند و اسیر دنیا نمی شدند.
حجت الاسلام عطایی خاطرنشان کرد: عالم و جهان استکبار دست به دست هم دادده اند تا خانواده های ما را متزلزل کنند و محور اصلی خانواده ها نیز بانوان می باشند و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای که برنامه و سریال می سازند دلشان به حال ما و شما نمی سوزد.
وی افزود: نزدیک 300شبکه ماهواره ای درصدد گرفتن مرکز و محور تعقل که همان مادر و زن است می باشند و لذا اسلام بخاطر همین به شخصیت مادر و زن ارزش ائل شده است که هیچ مکتب دیگری به اندازه ی اسلام ارزش قائل نشده است.
مسئول  نمایندگی ولی فقیه در تیپ82صاحب الامر استان قزوین متذکر شد: محور و مرکز خانواده زن خانه می باشد و توصیه بنده به خانم ها این است که از نقش و وجود خودتان غفلت نکنید و اگر شما به ارزش خودتان پی ببرید می فهمید که چه وجود عظیم و گرانقدری دارید.
وی تصریح کرد: حدیث شریف کساء نشان می دهد که محور کساء وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا می باشد که یک خانم است و اگر یک خانم داشته های خود را بداند و گسترش دهد باعث رشد خود و خانواده اش می شود.
حجت الاسلام در خاتمه بیان کرد:بصیرت دینی و بصیرت سیاسی لازمه رشد خانم در جامعه است و اگر هرکدام را بدون داشتن دیگری داشته باشد فریب می خورد و در تلاطم سیاسیون گم نمی شود و در مسیری قرار می گیرد که ولی فقیه رهبر آن مسیر است و دسیسه هایی که استکبار برای خانواده های ما دیده است با پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت دینی و سیاسی باطل می کند و امروز نیز مادر وهب ها زیاد داریم که با راضی کردن پدر خانواده فرزندانشان را برای دفاع از حریم اهل بیت فرستاده اند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها