فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: مردم ایران مقابل تهاجم فرهنگی هم می‌ایستند.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۶۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

صبح امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دادستان، معاون فرماندار و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ جشن میلاد کوثر در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن تبریک میلاد سراسر نور بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر لزوم حفظ حجاب به عنوان یک اقدام و پاسخ دندان شکن به دشمنان اسلام علی الخصوص بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

وی گفت: امروز حجاب یکی از مهمترین مباحث اتاق های فکر دشمنان است تا بتوانند با عادی سازی و از بین بردن حجاب در جامعه اسلامی بر پیکره نظام ضربه وارد کنند اما در خواب غفلت هستند چراکه زنان با شناخت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خداوند متعال را شناخته و با حفظ و ترویج حجاب، دشمن را روز به روز مأیوس تر ساخته اند.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ نیز در این مراسم معنوی ضمن تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س)، گفت: سیره و روش زندگانی حضرت فاطمه (س) برای زنان جامعه ما بایست یک الگو باشد، تا بتوانند در خانواده و جامعه به وظیفه خود به درستی عمل کرده و در عین حال فرزندانی شایسته تربیت و تحویل جامعه کنند.

وی افزود: امروز عده ای به اصطلاح متفکر، تمدن را نگاه به جامعه غربی می دانند اما آیا در غرب خانواده معنا دارد، دین مبین اسلام به مسائل خانواده پرداخت کرده و علمای اسلام کتاب های مختلفی را در این زمینه به تحریر درآورده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات