خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان، گفت: خانواده شهدا باید به خود افتخار کنند که آنچه را در راه خدا دادند ارزش زیادی دارد وبرای خود باقی گذاشته اند وآنها در این امتحان الهی پیروز وسربلند بیرون آمدند وما ضرر کردیم .
کد خبر: ۹۱۱۵۷۲۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت السلام علی رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در مراسم یادواره شهدای روستای فرتخون از توابع بخش ژیربکران درباره فضیلت ومقام شهید وشهادت مطالبی بیان نمود.

وی درادامه افزود: خانواده شهدا باید به خود افتخار کنند که آنچه را در راه خدا دادند ارزش زیادی دارد وبرای خود باقی گذاشته اند و آنها در این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند و ما ضرر کردیم .

علی رئیسیان درادامه خاطرنشان کرد: همانطوری که امام خامنه ای فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید تلاش کنیم که این یادواره ها همیشه برگزار گردد و سیره شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم .

رئیسیان درادامه افزود: بعضی از مسئولین هستند که فشار بر روی رهبری گذاشتند که چرا ما درسوریه جنگ می کنیم و کاری به سوریه نداریم وباید مالک ها از سوریه برگردند.همان کاری که خوارج نهروان با مولی امیرالمومنین علی (ع) کردند.

 نماینده ولی فقیه در ناحیه مقامومت بسیج فلاورجان در پایان خاطرنشن کرد:یک نفر شهید می تواند 70 نفر را شفاعت نماید که در راس آن پدر ومادر خود می باشد و این امنیت که در کشور وجود دارد مرهون خون همین شهدا میباشد شهدای جنگ تحمیلی ، شهدای مدافع حرم وشهدای مدافع امنیت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها