خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزش ضابطین هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای آشنایی بسیجیان با قانون و ضوابط درماموریت های محوله و توجه بیشتر به فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به همین منظور با دعوت از دادستان هندیجان ،کارگاه آموزش ضابطین با حضور بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری وروستایی در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۲۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از عمده اقدامات تاثیرگذار برای آشنایی بسیجیان با قانون درهنگام ماموریت ها بسیج و سپاه ، آموزش ضابطین بسیجیان با دعوت از دادستان شهرستان با بهترین کیفیت است که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

وی افزود : بسیجیان هر قدر با قانون نحوه گشت های عملیاتی آشنایی پیداکنند اقدامی مناسب و مفید است که سپاه در این باره اقدام به کلاس های آموزشی برای بسیجیان نموده است و همچنان اینگونه آموزش ها ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اهمیت به فریضه امریه معروف و نهی از منکر از وظایف هر فردی است گفت: از کارهایی که سفارش زیادی به آن شده رعایت و اهمیت به فریضه امریه معروف و نهی از منکر است که بایستی طبق دستورات دینی در جامعه به بهترین شکل ممکن احیاء تر و اجرایی شود که در این همه هجمه های دشمنان یک نیاز ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها