خبرهای داغ:

مسابقه حفظ شعردانش آموزان بسیجی هندیجان

مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان گفت: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهراء(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر وروز زن به همین منظور باهمت بسیجیان دانش آموز دختر مدرسه دبیرستان هاجر و مدیر و معلمین وهمکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان مسابقه حفظ شعر لطف حق در وصف مادر از شعرهای شاعر معاصر ایران پروین اعتصامی همراه با اهداء جوایز به دانش آموزان به نام مبارک فاطمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۱۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

الهام حیاتی در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در جهت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) به همسران شاغل در آموزش و پرورش هدایایی به آنهااهداء شد که این اقدام موجب خوشحالی معلمین شد و بسیج فرهنگیان با هماهنگی برنامه‌هایی متنوعی را به مناسبت این روز بزرگ انجام گرفته است.

 

وی افزود : اعضای بسیج فرهنگیان به منظور هر چه باشکوهتر شدن مراسم جشن ولادت از همه امکانات خود برای کمک رسانی در اجرای هر چه باشکوهتر شدن نهایت تلاش خود را داشته اند که الحمدالله این برنامه با پیگیری های مدیر اداره آموزش و پرورش و معاونت پرورشی با بهترین شکل ممکن برگزار شده است‌.

وی بابیان شرکت دانش آموزان بسیجی در مسابقه فرهنگی گفت: در مسابقه حفظ شعر لطف حق حدود ۱۵۰ نفر از دانش آموزان حضور داشتند که در نهایت ۳۰ نفر به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند که از سوی مدیر مدرسه هاجر هدایایی به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار