خانم دکتر رستگار در گفتگو با بسیج:

انقلاب اسلامی اصالت و توانایی های زن را به رخ غرب کشید/ کشور امروز نیازمند نقش موثر زنان در جنگ های ظالمانه است

یک استاد برجسته دانشگاه گفت: در حقیقت انقلاب اسلامی اصالت و توانایی های زن را به رخ غرب کشاند،غربی که زن را یک وسیله برای تجارت و یا برای تأمین هوس های خود قرار داده بود.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۶۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خانم دکتر الهه رستگار از اساتید برجسته دانشگاه و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران با شکل گیری خود یک هویت جدید برای زن تعریف کرد و یکی از شاخصه های این هویت بخشی نمود واقعی جایگاه زن در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی است که امروز میبینیم زن در عالی ترین جایگاه در جامعه قرار گرفته است.

وی افزود: در حقیقت انقلاب اسلامی اصالت و توانایی های زن را به رخ غرب کشاند،غربی که زن را یک وسیله برای تجارت و یا برای تأمین هوس های خود قرار داده بود.

دکتر رستگار اظهار داشت: امروز پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی که زن جایگاه خود را در این قابل احساس کرده است باید این جایگاه را در اقتصاد فعال کند و امکانات و توانایی های دقیقی که زن ها برای مدیریت های اقتصادی دارند باید بیشتر فعال شود.

وی تأکید کرد: در جریان دفاع مقدس این زنان بودند که به طور مستقیم و غیر مستقیم جنگ را پشتیبانی می کردند،نقش مستقیم آنها از حضور در میدان نبرد گرفته تا تهیه امکانات برای رزمندگان و غیر مستقیم آن که بسیار مهم بود تربیت فرزندان شجاع و دلیرمردانی که ایستادگی کردند و نگذاشتند دشمنان وجبی از خاک کشور را اشغال کنند.

این استاد برجسته دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: زنان همواره ثابت کرده اند می توانند نقش های موثر در جنگ های ظالمانه ایفا کنند و امروز که دشمنان با جنگ اقتصادی و رسانه ای مردم را هدف گرفته اند زنان باید خانواده های خود را میدان نبرد با دشمن بدانند و این کانون گرم را از شر شیطنت های دشمنان حفظ کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار