قوامی در تذکر شفاهی:

استعفای وزرا منجر به عدم پاسخگویی آنها می‌شود

برخی وزرا با استعفا دیگر نسبت به مسئولیت‌های خود پاسخگو نمی‌شوند و هنگامی هم که مسئول بعدی بخواهد کار خود را آغاز کند همه تقصیرها را گردن مسئول قبل می‌اندازند.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۴۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در شرایط سخت اقتصادی، مجلس و دولت باید در خط مقدم باشند و خودشان را وقف منافع نظام کنند در حالی که برخی وزرا با استعفا دیگر نسبت به مسئولیت‌های خود پاسخگو نمی‌شوند و هنگامی هم که مسئول بعدی بخواهد کار خود را آغاز کند همه تقصیرها را گردن مسئول قبل می‌اندازند.

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی صحن مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به هیئت دولت و به تک تک وزرا رأی می‌دهد که در ارتباط با وظایفی که دارند اقدام و عمل کنند و به مجلس و در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی که هم مجلس و هم دولت باید در خط مقدم باشند و خودشان را وقف منافع نظام کنند این سوال مطرح می‌شود که چرا برخی افراد از استعفا استفاده می‌کنند و با این استعفا دیگر نسبت به مسئولیت‌های خود پاسخگو نمی‌شوند و هنگامی هم که مسئول بعدی در این شرایط بخواهد کار خود را شروع کند برای مدتها همه تقصیرها و گناه را به گردن مسئول قبل می‌اندازند.

نماینده مردم اسفراین تصریح کرد: این موضوع به شأن و جایگاه مجلس آسیب می‌زند ما نمایندگان که مظهر اراده جامعه هستم باید در مقابل این اتفاقات پاسخگو باشیم و مسائل را برای مردم شفاف کنیم تا بتوانیم در این شرایط بر مشکلات فایق بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: از تولید داخلی حمایت کنیم تقاضا دارم در زمان بررسی بودجه تمام تلاش انجام شود که حمایت از تولید داخلی مورد توجه همه باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار