خبرهای داغ:
زاهدی گفت:ما باید بخش خصوصی را به محصولات دانش بنیان وارد نماییم. نیازهایی که ما در دانشگاهها و مراکز دانش بنیان داریم در دو بخش زیرساختی و حمایت و تقویتی است و باید در تمام امور اقتصادی و اجتماعی دانش بنیان شویم.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۰۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در شورای اقتصاد مقاومتی استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:یکی از شاخصه های سیاستهای کلی کشور، اقتصاد دانش بنیان است.

وی گفت:یکی از ظرفیتهای استان شرکت های دانش بنیان است که امروز با حضور معاون رییس جمهور از نزدیک با مشکلات و توانمندیهای انها اشنا شدیم.

استاندار قزوین اظهار کرد:تغییر سنتها در حوزه فرهنگ بسیار سخت است اما در بخش های مختلف اقتصادی که با علم و فن سرو کار دارد نیاز به سنتهای گذشته نیست و استفاده از تکنولوژی موجب افزایش بهره وری و ایجاد شغل و ثروت می شود.

زاهدی عنوان کرد:امروز باید مانند سایر دنیا مسیر رسیدن به بازار را از طریق رسیدن به علم و فن طی کنیم که بهره گیری از تجربیات انسانی در استان قزوین و در بین شرکت شهرکها و پارک علم و فناوری و مراکز رشد وجود دارد که نیاز به فعالیت بیشتر در بخش گردشگری، اقتصادی، صنعت و بازاریابی محصولات خانگی است.

وی افزود:ما باید بخش خصوصی را به محصولات دانش بنیان وارد نماییم. نیازهایی که ما در دانشگاهها و مراکز دانش بنیان داریم در دو بخش زیرساختی و حمایت و تقویتی است و باید در تمام امور اقتصادی و اجتماعی دانش بنیان شویم.

 

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها