خبرهای داغ:
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی:

مخاطب بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب جوانان هستند

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در همایش ملی «انقلاب اسلامی کارآمدی، فرصت ها و چالش ها»، مخاطب بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب را جوانان دانست و گفت: معظم له جوانان را زبده ترین قشر کشور دانستند که گره های کشور در طول این سال ها به دست آنان باز شده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۹۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی حداد عادل ساخت و به آب اندازی زیردریایی در چند روز پیش را نمونه ای از دستاوردهای جوانان این مرز و بوم عنوان  و بیان کرد: امروز پرتاب ماهواره به فضا، ساخت سکوهای نفتی، ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دست جوانان انجام می شود.
وی با اشاره به رشد چند برابری دانشجو نسبت به قبل از انقلاب گفت: قبل از انقلاب برای معالجه بیماران پزشکانی از هند و کشورهای همسایه به ایران می آمدند اما امروز به جای پزشک، بیمار از خارج برای مداوا به ایران می آید.
حداد عادل با اشاره به توطئه دشمنان برای نابودی نظام، گفت: امروز دشمنان انقلاب با دو حربه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای به میدان آمده اند که در جنگ اقتصادی به دنبال تنگ گرفتن بر مردم و به خیابان کشاندن آنها هستند تا نظام را مجبور به مذاکره کنند.
وی با بیان اینکه دشمن هر قدر که در جنگ اقتصادی تنگ می گیرد، برعکس فضای مجازی را باز گذاشته و هیچ محدودیتی نگذاشته است، اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی اعتقاد و اخلاق جوانان را نشانه گرفته است.
حداد عادل با بیان اینکه ملت ایران با گذشته پرافتخار خود به خوبی از چالش ها عبور می کنند، افزود: اگر نسل دیروز انقلاب را به پیروزی رساند نسل امروز نیز نسلی است که انقلاب را به پیش می برد.
همایش یک روزه «انقلاب اسلامی؛ کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور پژوهشگران، محققان، دانشجویان و مسئولان کشوری و استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها