خبرهای داغ:
زاکانی:

دشمن همه راهکارها را در راه مقابله با انقلاب اسلامی امتحان کرده/حفظ وحدت راه مقابله با هر فتنه ای در آینده است

زنماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: همانطور که پیشبینی شده است فتنه و مشکل آینده کشور اخرین حربه دشمن در براابر انقلاب و جمهوری اسلامی است و نا امید کردن افراد وسیله اصلی آن است
کد خبر: ۹۱۱۵۵۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پنجمین نشست از سلسله نشست های دفاع همچنان باقی است به همت بسیج رسانه استان قزوین در سالن بسیج اقشار استان قزوین برگزار شد.
علیرضا زاکانی فعال سیاسی و نماینده سابق ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز زن در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: اولین حرکت انقلاب از بین بردن نظام ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی بود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نظام سلطه را به چالش کشید و مرحله سوم حرکت انقلاب با بیانیه گام دوم‌ انقلاب توسط رهبری شروع شد که خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت.
زاکانی تبیین کرد: در بیانیه گام دوم با رویکرد هوشمندانه هم دستاوردهای انقلاب، ظرفیت ها و اولویت ها را مطرح کردند و به نظر می رسند که یک اشتراک نظر بین عموم کسانیکه خواهان تغییر و تحول هستند در نگاه به همین بیانیه وجود دارد. این کارشناس سیاسی اذعان کرد: رهبر در این بیانیه مسیری را دنبال کرده اند که به استحکام نقاط قوت پافشاری کرده و نقاط ضعف را برجسته نموده اند تا شاهد شکل گیری تمدن اسلامی دولت اسلامی باشیم .
وی ادامه داد: در این بیانیه هم به انعطاف انقلاب در برابر حوادث و فشار ها اشاره شده و به عنوان یک منشور برای جامعه تبیین کنیم و با فهم اولویت ها و جهت گیری ها توجه کنیم.امروز انقلاب در نقطه قدرت ایستاده است و دشمنان در همه زمینه ها شکست خوردند.
زاکانی بیان کرد: انقلاب در مسیر ۴۰ساله با کارشکنی های بزرگی مواجهه بوده که در ابتدا تلاش شرق و غرب این بود تا با جنگ و آشوب انقلاب را به شکست بکشانند این طرح به انحراف کشاندن انقلاب بود که توسط بنی صدر و دولت موقت صورت گرفت.
وی ابراز کرد: در گام سوم مواجهه نرم با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی عمل کردند، مرحله بعد اختلاف بین مسئولین و جنگ قدرت بود و قدم بعد با انقلاب رنگی علیرغم هزینه سنگین نتوانستند انقلاب را ساقط کنند.
نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن ‌با جنگ نیابتی به دنبال کشاندن جنگ به داخل ایران بود که با شکست مفتضحانه روبرو شد و در گام بعد با تحریم اقتصادی و متعاقب آن در گام هشتم با برجامیزه کردن کشور و تصویب معاهدات بین المللی به دنبال خلع سلاح و ساقط کردن قدرت ایران بودند که به فضل الهی باز هم موفق نشدند.
وی یادآور شد: در مرحله نهایی، دشمن همه ظرفیت خویش را در تقابل با انقلاب به کار گرفته و در فتنه آینده القا ناکارآمدی نظام، نافرمانی مدنی و جنگ داخلی و آشوب را در برنامه خود قرار داده است.
زاکانی در خاتمه گفت: در این بیانیه رهبر انقلاب روح امید را در جامعه مورد تاکید قرار داده و ان شا الله با بصیرت و وحدت هزینه سنگینی را بر دشمن تحمیل کنیم.
۱۰۰۲/ت۳۰/ب‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها