همزمان با میلاد پر خیر و برکت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز مادر، جشن میلاد کوثر در شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۸۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز مادر، جشن با شکوهی در فرهنگسرای شهر بروجن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاظمی به ایراد سخن پرداخت و پیرامون شخصیت والای ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مطالبی را بیان کرد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: از ویژگی های شیعه این است که در شادی اهل بیت عصمت و طهارت شاد است و اگر کسی در این ایام احساس شادی نکند باید در اعمال خود تفکر کند، که شاید ارتکاب گناه موجب دوری وی از ائمه اطهار شده باشد و اگر کسی نتواند به موقع شاد باشد نمی تواند شاکر نعمت های الهی باشد.

این مشاور خانواده در ادامه بحث به الگو پذیری بانوان جامعه اسلامی از حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: زنی می تواند بگوید من پیرو واقعی حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستم که بهترین همراه در اطاعت پرودگار باشد.

تجلیل از تعدادی از مادران از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه این مراسم برگزار شد.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، حوزه علمیه خواهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن برگزار شد.

 

ارسال نظرات