خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین

گوشت قرمز و مرغ گرم، در فواصل مختلف این ماه در استان عرضه می شود/۱۴ اسفند افتتاح نمایشگاه بهاره استان

حبیبی گفت:کالاهای پرمصرف مانند گوشت قرمز، مرغ، شکر، برنج، تخم مرغ و میوه به میزان کافی تامین شده و در فواصل مختلف این ماه در بازار عرضه شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اقدامات حوزه اقتصادی استان در بحث تامین مایحتاج شب عید بیان کرد:با توجه به اهمیت موضوع تامین مایحتاج مردم، ضرورت تدابیر ویژه و برنامه ریزی به منظور تنظیم بازار امری مهم است.

وی گفت:بر همین اساس ستاد تنظیم بازار چند برنامه مهم را در الویت امور خود قرار داده که یکی از این برنامه ها بحث راه اندازی نمایشگاه فروش بهاره از ۱۴ اسفند ماه در سالن نمایشگاههای بین المللی استان می باشد.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد:این نمایشگاه شامل صد غرفه می باشد که کالاها اساسی مردم از جمله مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و میوه با قیمت تعادلی نیز عرضه می شود.

حبیبی عنوان کرد:از طرفی در شهرستانهای استان نیز نمایشگاه فروش بهاره با همکاری اتاق اصناف و با قیمت بین پانزده تا بیست درصد زیر قیمت بازار برگزار می شود.

وی افزود:میزان عرضه کالاها با توجه به افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی بیشتر شده و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تامین و ذخیره سازی شده و از لحاظ تامین میوه، مرغ و شکر کمبود نداریم.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به تشدید بازرسی ها و کنترل جدی بازار به ویژه بازار شب عید تصریح کرد:تعزیرات حکومتی، صنعت ومعدن، جهاد کشاورزی و دستگاه متولی حوزه بازار کنترل مضاعفی در ایام پایانی سال خواهند داشت تا با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی برخورد جدی و قانونی شود.

حبیبی اضافه کرد:توزیع کالاهای پرمصرف مانند گوشت قرمز، مرغ، شکر، برنج و میوه تامین شده و در فواصل مختلف این ماه در بازار عرضه شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به افزایش توزیع گوشت قرمز و به تناسب آن افزایش قیمت گفت:شاهد گرانی قیمت گوشت هستیم پیش بینی ما، بازرسی ها و نظارت دقیق تر و
از طرفی جلوگیری از قاچاق گوشت است که تاثیر مهمی بر کاهش قیمت این کالاها خواهد داشت.

حبیبی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ با وجود قیمت تعاونی ارایه شده خاطرنشان کرد:قیمت تعاونی مرغ یازده هزار و پانصد تومان است و با توجه به افزایش قیمت در این بخش، هم با کسانی که قانون شکنی کرده و گرانفروشی نمایند و هم با دستگاههای متولی که قانون شکنی نمایند برخورد جدی کرده و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها