خبرهای داغ:
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین

حوادث تلخ امروز جان شش نفر را گرفت

نامدار عنوان کرد:صبح امروز در پی اتفاقی تلخ، شش تن از هموطنان در سه حادثه جداگانه، به فاصله زمانی چند ساعت جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۶۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

دکتر پیمان نامدار، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به سه حادثه تلخ امروز بیان کرد:صبح امروز در پی اتفاقی تلخ، شش تن از هموطنان در سه حادثه جداگانه، به فاصله زمانی چند ساعت جان خود را از دست دادند.

وی گفت: متاسفانه طی چند حادثه، شش نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که در حادثه اول در ساعت 5:47 صبح در اتوبان زنجان - قزوین در چهار کیلومتری بعد از تاکستان، یک دستگاه سواری و تریلی با هم برخورد داشتند که اورژانس پایگاه قره باغ بعد از حضور در محل، مرگ قطعی سه مرد را اعلام کرد که به دلیل شدت حادثه، در همان ثانیه های واپسین حادثه جان سپرده بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین عنوان کرد:با اعلام حادثه دوم در ساعت 07:11 در اتوبان قزوین - تهران (قبل از جوادنیا) با واژگونی یک دستگاه سواری، که با اعزام پایگاه اورژانس ناصرآباد، از سه تن سرنشین خودرو، یک مرد 90 ساله و یک بانوی 79 ساله در دم جان باخته و یک مرد 39 ساله که ضربه شدید به سر وی وارد شده بود به مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی منتقل شد.

مسوول اورژانس قزوین افزود:حادثه سوم نیز در روستای کلج از توابع طارم اتفاق افتاد که بر اثر انفجار بخاری در منزل مسکونی یک مرد 70 ساله در دم جان باخته و یک بانوی 70 ساله با سوختگی 50 درصد(درجه دوم) توسط اورژانس پایگاه کلج در محل درمان اولیه و برای ادامه درمان به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی منتقل شد.

 

1010/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها