دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان زن و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) بیانیه‌ای صادر کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۶۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان زن و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) بیانیه‌ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

به مناسبت روزبسمه تعالی

در سالروز ولادت نورانی زهرای اطهر (س) سرور بانوان جهان و میلاد با سعادت فرزند بزرگوارشان حضرت امام خمینی کبیر (ره) و تکریم مقام مادر و عرض ارادت به ساحت مقدس سیده دو عالم، ما جامعه زنان بسیجی با تاسی از فرهنگ فاطمی بیش از پیش، سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) را در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب و حقوق ملت بزرگ ایران وظیفه خود دانسته و از هیچ کوششی دریغ نورزیده واز فرامین عالم فرزانه و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف سال تلاش می‌نماییم.

فاطمه (س) الگوی است جامع و کامل برای همه مادران جامعه اسلامی و یک گام فراتر همه مادران جهان است؛ صدیقه‌ای را که اینک نه تنها دختران و زنان جوامع اسلامی که دختران و زنان در سراسر جهان از او الگو می‌گیرند و او را سر مشق خویش قرار داده اند. خانواده، محل آرامش است و چه کسی می‌تواند بهتر از زن این احساس را ایجاد نماید؛ زنی که مادر می‌شود و مادر سرچشمه زلال عطوفت و مهر است.. نگاه اسلام به زن را باید از کلام امام علی (ع) دریافت که فرمود:: زن شاخه گل است و خادم و خدمتکار نیست.

مادر مدیر کانون خانواده است و این کانون راباید گرم نگه بدارد. زندگی را سامان بدهد، آموزگار اخلاق، ادب، زبان آموز فرزندان، القاء کننده عادات نیکوودر یک کلام پایه گذار شخصیت اعضای خانواده به خصوص فرزندان باشد؛ وچه مادری بهتر از صدیقه کبری (س) که مادری را در حق فرزندش و همسری را در حق شوهری خالصانه به کمال تمام کرد. ما زنان بسیجی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیزمان به خصوص زنان شهیده استان سیستان و بلوچستان تاکید به الگو قرار دادن آنان در زندگی مادی و معنوی خود ضروری می‌دانیم و از همه زنان دعوت نموده با عزم و اراده قاطع بر شناخت سیره بانوی نمونه اسلام و پیروی از آن همت گمارند تا بتوانند به وظیفه اسلامی و انقلابی خویش در این عصر عمل کنند و نمونه کامل از شخصیت زن مسلمان و متعهد را به جهان نمایند و با ایمان و استقامت در مقابل استکبار جهانی غرب و مظاهر منحط فرهنگ‌های بیگانه و آثار نظام طاغوت ایستادگی کنند.

ما زنان بسیجی در این هفته مبارک فرصت را مغتنم دانسته و برای تکریم نقش والای حضرت زهرا (س) در جامعه و خانواده و با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ارزش‌های زن مسلمان را به عنوان برترین مشخصه به جهانیان اثبات می‌کنیم و حمایت بی دریغ خودمان را نه اینکه در روز خاصی بلکه در طول سال تا ظهور آقا امام زمان (عج) از اهداف و آرمان‌های حضرت زهرا (س) در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مبارزه با ظلم اعلام نموده واین راه را ادامه خواهیم داد.
ارسال نظرات