رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های کشور گفت: فرهنگ پایه و اساس پیشرفت است، اگر فرهنگ اصلاح و تربیت صحیح انجام شد توسعه و پیشرفت نیز رقم خواهد خورد
کد خبر: ۹۱۱۵۵۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در نشست با مسئولان نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: ارتقای حوزه تربیت و فرهنگ اسلامی دانش آموزان و دانشجویان بر عهده همه مسئولان فرهنگی کشور است و با توجه به شرایط کشور باید تلاش ها در این زمینه بیشتر شوند.

وی افزود: فرهنگ پایه و اساس پیشرفت است، اگر فرهنگ اصلاح و تربیت صحیح انجام شد توسعه و پیشرفت نیز رقم خواهد خورد ولی متأسفانه اکنون نگرانی هایی در بخش  تربیت و فرهنگ اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان وجود دارد.

رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های کشور ادامه داد:  امروز دنیای استکبار می کوشد به نظام و انقلاب ضربه بزند، بر این اساس در این شرایط باید هوشیار بود و نباید اجازه نداد دشمن به اهداف پلید خود دست یابد و در واقع امروز کشور در جنگ تمام‌عیار با دنیای استکبار جهانی است.

حجت الاسلام رستمی در همین خصوص تصریح کرد: برقراری ارتباطات با مجموعه‌های دانشگاهی از جمله افراد فعال در فضای فرهنگی‌ و سیاسی دانشگاه‌ها، تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها از وظایف و رسالت‌های مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این بیانیه مسئولیت اصلی نسل جوان در رسیدن جامعه به هدف‌های والای تمدن اسلامی است که در این زمینه باید به جوانان توجه کرد و راهکارهایی که جوانان ارائه می‌دهند باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات