خبرهای داغ:
رابط دفترنمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک:

حضرت امام از نسل حضرت زهراست و او را به سایرین معرفي مي كند

رابط دفترنمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک بیان کرد :تاسي به وجود مبارک حضرت زهرا می است كه امام خمینی(ره) را به يك شخصيت فراملي و فراتاریخی تبدیل مي‌كند و نام او را بر رهبران انقلاب‌هاي جهان سيطره مي دهد.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۰۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام محمدقجری رابط دفترنمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک با گرامیداشت ایام میلاد حضرت زهرا و حضرت امام خمینی بیان کرد:در تقارن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خميني(ره) داراي بركات فراواني است و حضرت امام از نسل حضرت زهراست و او را به ديگران معرفي مي كند؛ چنانچه مي گويد براي زن‌ها كمال افتخار است كه روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) را روز زن قرار دادند. اين يك افتخار است و البته يك مسئوليت بزرگ.
وي افزود: حضرت امام خمینی در جاي ديگري مي‌فرمايد تمام هويت هاي كمالي كه در انسان متجلي مي‌شود در اين زن است و يا تمام خصوصيت انبيا در اوست.
حجة الاسلام قجری خاطرنشان کرد: تاسي به اين الگوي محوري که وجود مبارک حضرت زهرا می باشد است كه امام خمینی(ره) را به يك شخصيت فراملي و فراتاریخی تبدیل مي‌كند و نام او را بر رهبران انقلاب‌هاي جهان سيطره مي دهد.
وی تاكيد كرد: امروز مي توانيم با جرات بگوييم كه حضرت امام در جهان، انديشه‌هاي كاپيتاليسم را در مرز نابودي قرار داده و ساير انديشه‌هاي انحرافي را متزلزل و بيداري اسلامی را حياتي نو بخشيده است.
رابط دفترنمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک در خاتمه متذکر شد: امام بزرگوار گرچه امروز در ميان ما نيستيد و غم جانكاه رحلت شان بر جان و تن ما سنگيني مي‌كند ولي بحمدالله نظامي كه بنيانگذاري نمود به بركت خون شهيدان عزيز و رهبري هاي خردمندانه ولي فقيه زمان مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و مردمي با درايت و بصير با همه موانع و دشمني هاي استكبار جهاني حركتي پويا و پرشتاب به سوي تعالي داردو نهادها و بنيان ها و يادگارهايي كه به جا گذاشته اند در حال ارتقا و پيشرفت و همواره در حال توسعه اند و در جهان موجب درخشش و سربلندي هستند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها