معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان بوشهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۸۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

بوشهر جاذبه‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی اصغر مونسان شامگاه دوشنبه ۶ اسفند در بازدید از طرح ساخت هتل پنج ستاره در شهرستان کنگان گفت: استان بوشهر در حوزه جذب گردشگران وضع خوبی دارد و باید تلاش اداره کل میراث فرهنگی استان و استانداری برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جاذب گردشگران به صورت جدی تری دنبال شود.

او افزود: سیراف یکی از شهر‌های تاریخی و مهم کشور است و باید با اجرای برنامه‌های مدون، گردشگری در این شهر رونق بیشتری پیدا کند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: روند واگذاری بنا‌های تاریخی به بخش خصوصی و بهره برداری از آن‌ها با نظارت سازمان میراث فرهنگی روند بسیار خوبی دارد و استان بوشهر هم باید از این مزیت برای احیاء، نگهداری و افزایش زیرساخت‌های گردشگری استان، استفاده کند.

مونسان با اشاره به روند مطلوب طرح‌های گردشگری در کشور، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که در اوضاع اقتصادی کنونی کشور، صنعت گردشگری وضع خوبی دارد.

وی، واگذاری بنا‌های تاریخی، غیر از آثار و بنا‌های تاریخی نفیس و در جه الف کشور، را به بخش خصوصی برای حفاظت و نگهداری از این داشته‌های تاریخی لازم و ضروری دانست.

هتل پنج ستاره شهرستان کنگان در روستای چوپان برکه این شهرستان در حال ساخت است.  این هتل از یک سمت به دریا و از سمت دیگر به کوه مشرف است و زیرساخت اصلی گردشگری در این منطقه محسوب می‌شود.

این هتل ۳۶۰ اتاق و یک تالار ۱۵۰۰ مترمربعی بدون ستون دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات