اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مرحله دوم در واحدهای مقاومت پویندگان و پیشگامان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده کوهرنگ از برگزاری مرحله دوم درس آمادگی دفاعی پایه های نهم متوسطه اول (پویندگان) و دهم و دوازدهم متوسطه دوم (پیشگامان)خبرداد.

وی، هدف از برگزاری اردوهای آمادگی دفاعی را افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در موقع بکارگیری و عمق بخشی داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

فرمانده بسیج دانش آموزی کوهرنگ افزود: این اردوها به منظور تکمیل درس آمادگی دفاعی دانش آموزان و همچنین در راستای تحقق بسیج ده ها میلیونی و ایجاد علاقه و آمادگی دفاعی و تقویت روحیه سلحشوری و حفظ تداوم دفاع در زمینه های مختلف نظامی و تقویت روحیه حماسی و دفاعی دانش آموزان برگزار می شود.

وی همچنین، افزایش توان علمی دانش آموزان در زمینه های مهارت های انفرادی، نظام جمع، اسلحه شناسی، بازوبست اسلحه، اطفاء حریق، امداد و کمک های اولیه، را زیرمجموعه مرحله دوم درس آمادگی دفاعی در مدارس این شهرستان عنوان کرد.

این مقام مسئول درپایان یادآورشد: 427 دانش آموز دوره متوسطه اول پایه نهم و متوسطه دوم پایه دهم و دوازدهم درشهرستان کوهرنگ، تاپایان سال تحصیلی، درسه مرحله، از آموزش های متنوع در قالب درس آمادگی دفاعی بهرمند می شوند.

 

ارسال نظرات