رئیس شیلات شهرستان دیر گفت: با دستور دادستانی ماهی‌های توقیف شده از شناورهای متخلف صید ترال بین خانواده‌های ایتام زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان به قیمت ارزان توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۶۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عقیل امینی ظهر امروز اظهار داشت: با حکم دادستان شهرستان تصمیم گرفته شد تا ماهی‌های توقیف شده از  شش شناوری که در روزهای گذشته به صورت غیرمجاز نسبت به صید ترال در محدوده آب‌های دیر اقدام نموده بودند، بین  اقشار مستمند جامعه با قیمت ارزان توزیع شود که این روند در دستور کار قرار گرفت.

 رئیس شیلات شهرستان دیر افزود:امروز صبح حدود 582 کیلوگرم از این ماهی‌های توقیف شده که پاک و قابل استفاده بود در حضور  نیروهای پایگاه دریایی انصارالحسین(ع)  با قیمت ارزان بین 140 خانوار  یتیم زیر پوشش کمیته امداد و تعدادی از خانواده‌های نیازمند شهرستان با قیمت ارزان‌تر از بازار توزیع شد.

ماهی‌های توقیف شده صید ترال بین نیازمندان

جمعه سوم اسفندماه شش شناور متخلف که در محدوده آب‌های شهرستان دیر اقدام به صید ترال کرده بودند توسط یگان‌های گشت پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا توقیف شدند که از این شناورهای صیادی متخلف تور، تخته، وینچ صید ترال و ماهی که با روش غیر مجاز صید کرده بودند کشف و ضبط  و 46 متخلف صید نیز دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات