خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: جاده های مواصلاتی استان از پاکیزه ترین جاده های کشور است و استان قزوین می تواند به عنوان پایلوت استان پاکیزه در کشور معرفی شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین، در ستاد خدمات سفر استان خاطر نشان کرد: جاده های مواصلاتی و معابر شهری استان از پاکیزه ترین جاده ها و معابر کشور بوده و و این موضوع توسط " معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست" در سفر اخیرش به استان نیز مطرح شد، از همین روی استان قزوین می تواند به عنوان پایلوت شهر پاکیزه در کشورمعرفی شود.
وی ادامه داد:اعتبارات قابل توجهی برای نگهداری و اصلاح راهها و جاده های مواصلاتی استان صرف می شود بنابراین می بایست از این ظرفیت ها استفاده شود و استان قزوین از حالت عبوری خارج شده و همچون سالهای گذشته به مقصد گردشگری بدل شود.
معاون عمرانی افزود: برای ارائه خدمات بهینه به مسافران، انسجام برنامه های گردشگری، پاکیزگی شهرها ، معرفی جاذبه های استان و غیره می بایست از ظرفیت تمامی تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد استفاده کرد.
فرخ زاد تاکید کرد: استان قزوین فقط شهر قزوین نیست و تمامی برنامه ریزی ها و هماهنگی ها در سراسر استان قزوین انجام شوند که در این خصوص شورای اسلامی شهرها و بخشداری ها می توانند موثر عمل کنند.
معاون عمرانی گفت: در جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی، کمیته سلامت و محیط زیست در خصوص حضور و استقرار پزشکان متخصص در ایام تعطیلات نوروزی تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت صدا و سیما در معرفی جاذبه های گردشگری، بیان کرد: موج رادیوی قزوین در تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی ورودی شهرها و جاده های مواصلاتی استان درج شود.
معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه ارائه ایده های نو در جذب گردشگر تاثیر بسزایی خواهد داشت از کمیته های حاضر در جلسه خواستار شد طرح ها و ایده های ویژه خود را در جلسه بعدی کارگروه ارائه نمایند.
1010/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها