خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه رییس بسیج حقوقدانان شهرستان قزوین در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۳۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد قاسمی در این مراسم گفت: نقش بسیج در عرصه های مختلف جامعه اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و در راستای پیشبرد ارزش ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و غیر قابل انکار است.
دادستان مرکز استان افزود: اکنون که کشور جنگ اقتصادی دشمن را در پیش رو دارد و در یکی از حساس ترین شرایط بعد از انقلاب قرار داریم و دشمنان این نظام از هیچ کوششی برای ضربه زدن به پایه های این انقلاب دریغ نمی کنند ما نیز باید هوشیار باشیم.
قاسمی بیان داشت: همان گونه که بسیج در دوران جنگ تحمیلی و در برابر توطئه های گوناگون دشمن در این چهل سال ایستاد و یکی یکی آن توطئه ها را خنثی نمود تا ما طعم شیرین استقلال و آزادی را بچشیم، امروز نیز بر این باوریم که با همان فرهنگ و روحیه بسیج می توانیم جنگ اقتصادی دشمن را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: امروز از بسیج به عنوان یک فرهنگ اسم برده می شود، فرهنگی که در آن ارزش های اسلامی، دینی و انقلابی به خوبی نمایان است و اگر می خواهیم جامعه ما به سمت رشد و توسعه در همه ابعاد گام بردارد و به تعالی برسد، باید این فرهنگ الهی را برای اقشار جامعه بخصوص نسل جوان به خوبی تبیین نماییم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور، نسخه شفابخش اقتصاد ما با این هجمه ها و تحریم های دشمن عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت اقتصاد مقاومتی است و در این مسیر باید از تجربیات و ظرفیت های بسیار بالای بسیج به خوبی بهرمند شویم.
قاسمی با اشاره به این که آسیب های اجتماعی به طرق گوناگون در اقشار مختلف جامعه بخصوص نسل جوان افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با بهره گیری از فضای مجازی در صدد تخریب و سست نمودن اعتقاداتو ارزش های نسل جوان ما است که در این میان جامعه بسیج باید با گسترش فرهنگ ناب اسلامی و سیره اهل بیت(ع) در جهت مقابله با توطئه های نرم و فرهنگی دشمن گام بردارد.
این مقام قضایی استان در ادامه افزود: در این چهل سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت دشمن توطئه های گوناگون و سنگینی را برای ضربه زدن به نظام در پیش گرفت و از جمله عوامل جلوگیری از به ثمررسیدن این توطئه ها، وجود روحیه بسیجی در بین اقشار جامعه بود که همچون کوهی در مقابل این هجمه ها ایستاد تا آسیبی به این انقلاب و نظام نرسد.
دادستان قزوین تاکید کرد: امروز یکی از عوامل مهم مراجعات فراوان مردم به دستگاه قضایی به دلیل عدم دانش حقوقی آنان است که موجب می شود در روابط اجتماعی خود دچار مشکل و خطا شوند که همین امر موجب می شود گاها خسارات فراوان و جبران ناپذیری به آنان وارد شود.
محمد قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج حقوقدانان باید از همه ظرفیت خود به خوبی در جهت افزایش دانش حقوق مردم استفاده کند تا ما جامعه ای آگاه داشته باشیم و هرچقدر این آگاهی افزایش یابد بدون شک ما کاهش جرائم، معضلات و آسیب های اجتماعی و در نهایت کاهش مراجعات به دستگاه قضایی را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات آفشید خوشنویس تقدیر و علی اکبر وادی پور به سمت رییس جدید بسیج حقوقدانان شهرستان قزوین منصوب شد.
1010/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها