مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: برای سومین سال و با هدف کمک به کودکان نیازمند کردستانی جشن درخت آرزو‌ها در سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۳۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، با بیان اینکه این جشن با هدف جمع آوری کمک برای کودکان یتیم و نیازمند و با مشارکت خیران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم روز سه شنبه هفتم اسفند ماه در سینما بهمن سنندج و با هدف برآورده کردن آرزو‌های ایتام در آستانه سال جدید برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه آرزو‌های ۲۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته شده جمع آوری شده است، افزود: خیران در این مراسم می‌توانند با انتخاب هر یک از این دست نوشته ها، آرزوی این عزیزان را برآورده سازند.

شیخی زاده ضمن اشاره به اینکه بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می‌توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خودشان آن را به این کودکان تحویل دهند، عنوان کرد: کمک نقدی و ارائه خدمات در زمینه نیاز‌های مختلف ایتام دو روش دیگر برای مشارکت در این جشن است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: هدف از برگزاری این جشن تامین نیاز‌ها و برآورده کردن آرزو‌های این کودکان در آستانه سال جدید است و این کار نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه از جمله هنرمندان، جامعه ورزشی، فرهنگیان، پزشکان، مسئولان، کارکنان ادارات و همه کسانی است که می‌توانند هر میزان که تمایل داشته باشند برای این کار خداپسندانه کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه خیران در جشن درخت آرزو‌های سال گذشته ۵۹۲ میلیون تومان به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند، اعلام کرد: ۲۶۸ میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقد و ۳۲۴ میلیون تومان آن نیز به صورت کالا و هدایای غیر نقدی بود.

شیخی زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۵۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان بوده و در کنار خدمات این نهاد نیازمند کمک خیران هستند.

وی یادآور شد: خیران همچنین می‌توانند برای مشارکت در جشن درخت آرزو‌ها و یا ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ اعلام آمادگی کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات