خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

لزوم تعامل دستگاهها با شرکت آبفای استان/۶۵ درصد شهر آبیک به شبکه فاضلاب متصل است

حجت الاسلام میرامینی گفت: تمام دستگاهها و متولیان با شرکت آبفای استان قزوین در حفر و تجهیز چاههای جدید برای ارتقا کیفی و کمی آب شرب مردم، همکاری کرده و تعامل لازم را جهت رفع مشکلات موجود در تامین آب شرب این شهرستان داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات پیرامون ایجاد منابع جدید آب شرب آبیک با حضور مسوولان استانی و شهرستان آبیک برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرامینی امام جمعه آبیک در این جلسه با اشاره به لزوم تعامل دستگاهها با شرکت آبفای استان بیان کرد:تمام دستگاهها و متولیان با شرکت آبفای استان قزوین در حفر و تجهیز چاههای جدید برای ارتقا کیفی و کمی آب شرب مردم، همکاری کرده و تعامل لازم را جهت رفع مشکلات موجود در تامین آب شرب این شهرستان داشته باشند.
شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک نیز در این جلسه اظهار کرد: هم اکنون هیچ مشکلی از نظر کیفیت آب این شهر وجود نداشته و بایستی منابع جدید با رفع موانع پیشرو سریعا مورد بهره برداری قرار گیرد.
در ادامه داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین عنوان کرد:با وجود محدودیت های شدید مالی، اقدامات خوبی از جمله حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه جدید وارد مدار شده و ۲ حلقه جدید نیز با رفع موانع وارد مدار می شود که این امر موجب ارتقا و بهبود کیفیت آب شرب این شهر شده است.
وی با تقدیر از شورا و شهرداری این شهر افزود: ۶۵ درصد شهر آبیک به شبکه فاضلاب متصل است که برای اجرای باقیمانده آن با توجه به نبود اعتبارات لازم، نیازمند مساعدت و همکاری بیشتر شورا و شهرداری این شهر می باشد.
قریشی مدیر املاک و موقوفات آستان قدس رضوی در قزوین نیز نسبت به اجرای مراحل تملک چاههای جدید آب شرب آبیک نیز قول همکاری و مساعدت داد.

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها