خبرهای داغ:
رئیس اندیشکدهٔ یقین در همایش تبیین گام دوم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

طهارت اقتصادی سران جموری اسلامی یک اصل است و باید مطالبه شود/ در سال ۲۰۵۰ در قاره آمریکا قدرت اول مکزیک خواهد بود

رئیس اندیشکدهٔ یقین گفت: جمهوری اسلامی از ۱۴۱۴ تا ۱۴۴۴ باید مستشار به جهان صادر کند تا تمدنی که برای خودش دارد را به جهان عرضه کند.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۲۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر حسن عباسی تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکدهٔ یقین روز دوشنبه 6 اسفندماه 97 در همایش تبیین گام دوم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به  فضیلت امام حسن و حسین و تاثیر عنصر حلال زادگی در پیشبرد انقلاب و بررسی پراکندگی حرام زادگی در دنیا گفت: چهل سال نسیمی کوچک از یک دین درجامعه رقم خورد به خاطر مردم همراه که عاملش حلال زادگی مردم است. مردان غیور و زنان عفیف و با حیا.

وی در ادامه افزود: ما سه ادعا داریم اول اینکه هیچ امام و پیامبری چهل سال حکومت نکرد دوم اینکه هیچ پیامبر و امامی اینقدر همراه نداشت و سوم اینکه از زمان آدم تا سال ۵۷ تعداد آدم‌های رستگار همه اندازه انسان های رستگار چهل سال گذشته در دنیا نمی‌شود.

رئیس اندیشکدهٔ یقین با بیان اینکه در سال  ۲۰۵۰ در قاره آمریکا قدرت اول مکزیک خواهد بود افزود: اگر ترکیه به اتحادیه اروپا بپیوندد قدرت دوم خواهد بود چون فرانسه و انگلیس که افول کردند و بار روی دوش آلمان با ۴ میلیون تبعه ترک هست.

عباسی بیان داشت: ایران رشد می‌کند چون لیبرالیسم سقوط کرده و باید برای جهان یک ایدولوژی داشت که  ایران این کار را خواهد کرد و قاسم سلیمانی در کشورهای اطراف بعنوان سرباز، دولت سازی، ملت سازی و نظام سازی می‌کند.

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی از ۱۴۱۴ تا۱۴۴۴باید مستشار به جهان صادر کند تا تمدنی که برای خودش دارد را به جهان عرضه کند.

عباسی با بیان اینکه زمان دارد فشرده می‌شود تصریح کرد: اینها نشانه های ظهور و آخر الزمان است! دریافت ذهنی این نسل و نسل بعد از آن بی نظیر هست!

این تحلیل‌گر سیاسی در پایان با اشاره به هفت توصیه رهبر درگام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب عدالت و مبارزه با فساد و طهارت اقتصادی سران جموری اسلامی یک اصل است که باید مطالبه شود . در سیاست داخلی استقلال و آزادی و سیاست خارجی عزتمندی است. گام هفتم سبک زندگی هست که باید سبک زندگی فاطمی را برگزید و تا به هدف خلقت رسید و آنچه از امروزی ها مثل قبل می‌ماند بناهاست ولی انسانیت چه؟؟؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها