عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:دشمنان با پیوستن ما به پالرمو و CFT به‌دنبال اشراف بر اطلاعات محرمانه مالی ما هستند.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۹۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس گودرزی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی کنوانسیون‌های «پالرمو» و «CFT» در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: پیوستن به این کنوانسیون‌ها به منافع ملی کشور لطمه می‌زند و آسیب‌های الحاق به این کنوانسیون‌ها غیرقابل جبران است.

وی با بیان اینکه تعریف ما از گروه‌های تروریستی با کشورهای غربی تفاوت دارد، افزود: زمانی که ما به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ««CFT» بپیوندیم، با دست خودمان گروه‌های مقاومت منطقه و حزب‌الله را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه به اذعان مسئولان، هیچ تضمینی وجود ندارد که پیوستن به این کنوانسیون‌ها مشکلات کشور را حل کند، اظهار داشت: مسئولان دولتی عنوان می‌کنند که با پیوستن این کنوانسیون‌ها، بهانه را از دست دشمنان می‌گیریم، با این طرز فکر و تفکر نمی‌توان مملکت‌داری کرد.

گودرزی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان پیوستن به این کنوانسیون‌ها را به معیشت مردم گره می‌زنند، ادامه داد: این مسئولان باید پاسخ دهند که توافقات قبلی چه مشکلی از ما حل کرده که پیوستن به این کنوانسیون‌ها بخواهد گره‌ای از مشکلات کشور باز کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تأکید بر اینکه مسئولان نباید مرعوب فضاسازی‌های دشمنان قرار گیرند، گفت: دشمنان با تحریم و فشارهای اقتصادی به دنبال بر هم زدن محاسبات ذهن مسئولان ما هستند تا به آن صورت که آنها دوست دارند فکر کنیم، تصمیم بگیریم و اقدام کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دشمنان با پیوستن ما به این کنوانسیون‌ها به‌دنبال اِشراف بر اطلاعات محرمانه مالی ما هستند، تصریح کرد: قطعا پیوستن به این کنوانسیون‌ها به معنی خود تحریمی است و عضویت در آنها چیزی جز ندامت و پشیمانی غیرقابل جبران برای ما در برندارد.

ارسال نظرات