بازرس‌کل سابق آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون همکاری تمام دستگاه‌های اجرائی برای اصلاح امور بوده و سعی شده که از وقوع فساد اداری جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۶۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جاوید پاشائی امروز در مراسم معارفه بازرس‌کل جدید استان با اشاره به نقش سازمان بازرسی‌کل کشور اظهار داشت: سازمان بازرسی‌کل کشور به عنوان بازوی توانمند قوه‌قضائیه برای نظارت بر اجرای صحیح قوانین تأسیس شده و در کنار سایر دستگاه‌های نظارتی از سال 1374 در استان آغاز به فعالیت کرده است.

وی افزود: آنچه که اکنون شاهد آن هستیم همکاری تمام دستگاه‌های اجرائی برای اصلاح امور است و سعی شده که از وقوع فساد اداری جلوگیری و با آنچه که موجود بوده است مقابله شود.

بازرس‌کل سابق آذربایجان‌غربی یادآور شد: مسوولیتی که قانون برای بازرسان و مدیران حراست دستگاه‌های مختلف اجرائی مشخص کرده است، کمتر از خود مدیریت آن دستگاه نیست اما آنچنان که باید، از این ظرفیت هم از جانب دستگاه‌های اجرائی و هم از جانب سازمان بازرسی استفاده نشده و امید است پیوند ویژه‌ای میان مدیران بازرسی و حراست دستگاه‌های اجرائی و سازمان بازرسی ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات موجود در سازمان بازرسی استان گفت: مشکلات متعددی در زمینه امکانات، منابع، نیروی انسانی و غیره در مجموعه سازمان بازرسی استان وجود دارد که در چندسال اخیر از میزان آنها کاسته شده است اما همچنان به عنوان یکی از موانع پیشرفت امور به شمار می‌روند که امید است در دوره جدید حل و فصل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات