استاندار زنجان گفت: با پیش بینی های انجام شده، تمامی مایحتاج مردم استان در شب عید تامین شده و مشکلی در این زمینه در استان زنجان وجود ندارد و نباید مردم استان نگرانی در این زمینه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۵۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فتح اله حقیقی در ستاد تنظیم بازار استان، با مقایسه آمار توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در 11 ماهه اخیر با 12 ماهه سال گذشته، تصریح کرد: این افزایش نشان می‌دهد رانت در شبکه توزیع خارج از بازار استان زنجان ایجاد شده که باید فرمانداران این موضوع را در شورای تامین مطرح و بررسی کنند.

وی بر افزایش نظارت های مستمر و جدی از سوی بازرسان برای کنترل بازار تاکید کرد و گفت: با تخلفات صورت گرفته باید برخورد قانونی صورت گیرد و بازرسان شهرستانی نیز باید هماهنگی و تعامل بیشتری با فرمانداران داشته باشند.

استاندار زنجان تفاوت موجود در قیمت توزیع مرغ در استان های کشور را یکی از مشکلات این بخش برشمرد و اظهار کرد: دستورالعمل توزیع گوشت قرمز در زنجان باید بومی و عملیاتی شود و بازرسی‌ها از بازار باید همراه با تحلیل و ارزیابی انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه، ایجاد سد معبر از سوی برخی کسبه را از نکات مورد توجه و تاکید مردم در بازدیدهای میدانی خود برشمرد و اظهار کرد: برخی از کسبه با موانعی برای ایجاد محل پارکینگ در مقابل مغازه های خود به شکل گیری سد معبر دامن می زنند که برای رفع و ساماندهی این معضل شهری باید راهکارهای جدی اندیشیده شود.

وی در سخنان خود بر ضرورت افزایش تعامل و ارتباط میان مدیران و مردم تاکید کرد و گفت: یکی از راه های افزایش ارتباط مدیران با مردم حضور در بین شهروندان است که عدم برقراری این ارتباط، موجب افزایش نارضایتی مردمی می شود.

مقام عالی استان همچنین تاکید کرد: جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران باید سرویس های بهداشتی عمومی در سطح شهر ایجاد شود.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: اگرچه برخی از مسائل و معضلات بسیار جزئی و ناچیز به نظر می آیند ولی موجب نارضایتی مردم شده که باید رفع گردند.

ارسال نظرات