مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

برگزاری اختتامیه عصر شعر و خاطره چله فاتحان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم اختتامیه عصر شعر و خاطره چله فاتحان در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۵۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج،علی کاظمی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این برنامه مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت 532 شهید اسفندماه استان زنجان برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم روز سه شنبه 7 اسفندماه از ساعت 16 در سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) و با تجلیل از آثار برتر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: عصر شعر و خاطره چله فاتحان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی فریاد به پاس چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عصر شعر و خاطره چله فاتحان در موضوعاتی از قبیل مقام و منزلت والای حضرت فاطمه زهرا(س)، شهدا و ایثارگران و دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب، شخصیت امام خمینی (ره) و مادران شهید پرور پیش بینی شده بود، یادآور شد: در مجموع 70 اثر شامل 37 اثر ترکی و 33 اثر فارسی به دبیرخانه عصر شعر و خاطره چله فاتحان ارسال شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تجلیل 6 اثر برگزیده شامل سه اثر در بخش ترکی و سه اثر در بخش فارسی خبر داد و افزود: از هفت اثر شاخص نیز در مراسم اختتامیه عصر شعر و خاطره چله فاتحان با اهدای جوایزی تجلیل می شود.

کاظمی با اشاره به برنامه های مراسم اختتامیه، اضافه کرد: سخنرانی آقای مسعود احمدی پیشکسوت عرصه شعر با موضوع زیباشناسی شعر، تجلیل از والدین شهدای هنرمند و به ویژه شاعر به مناسبت گرامیداشت روز مادر، مولودی خوانی و برپایی نمایشگاه عکس آثار شهدا از جمله برنامه های مراسم اختتامیه عصر شعر و خاطره چله فاتحان است.

ارسال نظرات