مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در آیین نکوداشت خیران استان، گفت: خیران با حمایت های خود، نقش بسزایی در امنیت اجتماعی، نشاط اقتصادی و اشتغال زایی دارند که از این نقش مهم معمولا غفلت می شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۳۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی افزود: کمک های خیران موجب شده تا اقشار محروم به جهت مشکلات معیشتی به سمت آسیب های اجتماعی سوق پیدا نکنند، بنابراین نقش نیکوکاران سخاوتمند در تامین امنیت اجتماعی بیشتر از دستگاه های دیگر است.

وی به نقش برجسته خیران در پویایی اقتصاد اشاره و بیان کرد: با حمایت های این نیکوکاران و پرداخت کمک معیشت به محرومین توسط کیمته امداد پول به بازار تزریق می شود و اقتصاد پویا را نتیجه می دهد.

کلامی حمایت های خیران در مهارت آموزی مددجویان را مهم ارزیابی و بیان کرد: بر اساس اعلام دستگاه های ذیربط کمیته امداد استان دستگاه برتر در اشتغالزایی شناخته شده که بی شک سهم این انسان های سخاوتمند در رقم خوردن این افتخار پررنگ و قابل توجه است.

مدیر کل کمیته امداد استان همچنین بر اهمیت ارتقای شاخص های فرهنگی بین مددجویان تاکید کرده و افزود: با کمک های مادی و معنوی نیکوکاران ارجمند توانسته ایم 14500 دانش آموز و 2000 دانشجو و طلبه را در استان تحت پوشش قرار داده و خدمات آموزشی به آنها ارائه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها