خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در انجام پروژه های راه آهن و آبرسانی استان

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به انجام پروژه های 100 میلیارد تومانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) افزود: تاکنون خراسان جنوبی از پروژه های این قراگاه بی نصیب بوده اما در حال حاضر با پیگیری های انجام شده پروژه راه آهن و آبرسانی به خراسان جنوبی در حال پیگیری و انجام است.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۸۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار علی قاسمی ظهر امروز در کارگروه استانی ایجاد هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر برنامه‌های بسیج سازندگی استان  با اشاره به پشت سر گذاشتن چهلمین سالگرد انقلای اسلامی اظهار داشت: همه باید به‌عنوان مسؤولان نظام اسلامی گام دوم انقلاب را در سازمان‌ها  و نهادها اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در استان علی رغم محرومیتها و کمبود اعتبارات برای رفع محرومیت و ماندگاری جمعیت در روستا اقدامات خوبی را انجام داده که باعث مهاجرت معکوس شده است.

 فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی هدف اصلی انقلاب را رسیدگی به مردم محروم دانست و افزود: در چند سال اخیر با واگزاری پروژه ها سازندگی به بسیج  و با فعالیت و حضور گروههای جهادی در مناطق روستایی مشکلات مردم این مناطق تا حد  زیادی مرتفع شده است.

قاسمی با اشاره انجام پروژه های 100 میلیارد تومانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) افزود: تا کنون خراسان جنوبی ار پروژه های این قراگاه بی نصیب بوده اما در حال حاضر با پیگیری های انجام شده پروژه راه آهن و آبرسانی به خراسان جنوبی در حال پیگیری و انجام است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اعلام کرد: طی چند سال اخیر 228 هزار و 378 پروژه عمرانی و غیر عمرانی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با هزینه دو هزار و 935 میلیارد تومان در سطح کشور اجرا شده که از این تعداد تاکنون 158 هزار پروژه به اتمام رسیده و مابقی طی دو سال آینده تکمیل خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار