خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه:

مسوولان بیشتر از مردم به شرکت در یادواره شهدا نیاز دارند

رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه گفت: مسوولان بیشتر از اقشار مختلف مردم به شرکت در یادواره شهدا و برنامه هایی از این دست نیاز دارند.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۶۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، یعقوب پوراسد امروز در یادواره شهدای غواص که در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: مسوولان بیشتر از اقشار مختلف مردم به شرکت در یادواره شهدا و برنامه هایی از این جنس نیاز دارند. و باید در آنها حضور پیدا کنند.

وی به فرا رسیدن سالروز شهادت حمید باکری از بزرگترین افتخارات استان اشاره کرد و برای پررهرو بودن راه این شهید بزرگوار ابراز امیدواری کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه با اظهار خشنودی از اینکه دانشگاه توفیق میزبانی از دو شهید گمنام را داشته است، ادامه داد: یادمان این شهدا نیز در فاصله یک سال از تدفین تا کنون ساخته شد و به بهره برداری رسید.

پوراسد ضمن اشاره به اینکه به این مجموعه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی انتقاد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید این را بدانیم که ورود دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی توصیه مقام معظم رهبری است.

وی با اظهار اینکه برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های مختلف با نام و یاد شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: مردم ما به ویژه مردم این استان به یادآوری و ترویج چنین آموزه‌هایی نیاز ندارند چون خودشان در این راستا پیشگام هستند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه با اظهار اینکه مسوولان به شرکت در چنین برنامه‌های معنوی بیشتر از مردم احتیاج دارند، گفت: برای اینکه مدیران با فرهنگ مدیریت جهادی آشنا شوند باید در برنامه‌هایی از این نوع حضور پیدا کنند چه‌بسا در این صورت بیشتر در مسیر خدمت قرار گیرند و از حواشی فاصله بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظرات