جلسه قرارگاه استانی راهیان نور دانشجویی استان کردستان و کنگره 5400 شهید استان صبح امروز با حضور اساتید دانشگاهی و معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در دانشگاه آزاد واحد کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۵۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در این نشست که با عنوان هماهنگی لازم جهت برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان و راهیان نور مورد بررسی قرار گرفت، دکترمحسن پیشوایی رئیس دانشگاه آزاد کردستان اظهار داشت: امیدواریم که اجلاسیه ۵۴۰۰ شهید استان کردستان آبرومندانه و در تراز و شان شهیدان برگزار شود، به طوری که این اجلاسیه به عنوان یکی از کارنامه‌های موفق مدیران این استان باشد.

وی افزود: یکی از شاخصه‌هایی که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد مطرح کردن شهید با معنی جدید و رویکرد جدید است که شاید در تاریخ ملت‌های دنیا بی سابقه و کم نظیر است چرا که شهیدان با نثار جان خود امنیت وآرامش و رشد و تعالی را برای ما به ارمغان آوردند که امیدواریم ما در این راستا بتوانیم پاسداران و میراث داران خوبی برای این فداکاری باشیم.

راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه دفاع مقدس است

در ادامه جمشید آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، افزود: با وجود تامل خوبی که بین دانشگاه ها، دانشجویان واساتید و بسیج دانشجویی وجود دارد می‌توان برای آینده در اجرای برنامه‌ها به شکل تاثیرگذارتری برنامه ریزی کرد.


وی افزود: بحث راهیان نور دانشجویی و کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از جمله برنامه‌های هستند که باید در راس تمام کار‌ها قرار گیرد.

آزادی پور به فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن که از اهداف این برنامه هاست اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند؛ راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه دفاع مقدس است باید روند اجرایی به بهترین شکل انجام پذیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان به اجرا و محتوای کار در بحث راهیان نور پرداخت وافزود: باید طوری دراین حوزه برنامه ریزی شود که بتوانیم اثر بخشی این موضوع را به شکلی بهتر و مطلوبتر به انجام برسانیم که همکاری و پای کار آمدن تمام مسوولین را می‌طلبد.

وی به ضرورت لازمه‌ی کار فرهنگی اشاره و بیان نمود: با توجه به هجمه‌های استکبار و عواقب آن در منطقه نیاز است که با ترویج شجاعت و مقاومت شهدا و نقطه عطف آن بشتر تلاش کرد تا نگذاریم دشمن به خواسته خود برسد.


اجلاسیه شهدای دانشجو در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد


آزادی پور در ادامه به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان اشاره کرد و افزود: اجلاسیه شهدای دانشجو در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد که لازم است برای برگزاری این رخداد بزرگ در استان همه مسوولان در حد شان وعظمت شهدا تلاش کنند.


۵ درصد از دانشجویان دراستان کردستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد

در دامه توحید رستمی فر مسوول بسیج دانشجوی سپاه بیت المقدس کردستان افزود: دانشجویان استان کردستان در سه مرحله که آغاز آن در تاریخ ۱۴ اسفند ماه تا ۲۲ اسفند ماه می‌باشد با ۵ درصد از دانشجویان دراستان کردستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی گفت: راهیان نور به عنوان یک عملیات فرهنگی باید به ما کمک کند تا به اهدافی که در بسیج دانشجوی با عنوان کامل سازی و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب است در بحث راهیان نور محقق شود.

در پایان هر کدام از مسولین و اساتید حاضر در جلسه با بیان نقطه نظرات خود در بهتر اجرایی شدن برنامه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات