رئیس قرارگاه راهیان نور شاهرود گفت:این اردو سبب ایجاد و افزایش روحیه انقلابی و مجاهدت در نسل‌های جوان انقلاب که دفاع مقدس را درک نکرده اند می‌شود و باید به این نوع گردشگری که تعالی بخش است توجه ویژه کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۲۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در جلسه قرارگاه راهیان نور شهرستان شاهرود که با حضور فرماندهی و مسئول اردوئی سپاه، روسای دانشگاه‌های شهرستان و اداره کل راه آهن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آموزش و پرورش و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بود که انقلاب اسلامی را حفظ کرد افزود: تفکر مجاهدت انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت باعث تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی با توجه به مقدورات خود باید پای کار باشند و از این حرکت عظیم فرهنگی حمایت کنند و مصوبات جلسه را پیگیری نمایند.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک گردشگری تعالی بخش است خاطر نشان کرد: این اردو سبب ایجاد و افزایش روحیه انقلابی و مجاهدت در نسل‌های جوان انقلاب که دفاع مقدس را درک نکرده اند می‌شود و باید به این نوع گردشگری که تعالی بخش است توجه ویژه کرد.
در این جلسه در خصوص نحوه کمک دستگاه‌های اجرایی به اردوی راهیان نور بحث و تبادل نظر و مصوباتی در این مورد انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها