مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود با بیان اینکه راهیان نور نقش مهمی در حفظ امنیت پایدار در کشور دارد گفت:در سند ششم توسعه و ماده ۸۶ بند سوم دولت موظف است در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های شاخص بویژه راهیان نور با توجه به ظرفیت و زیرساخت در دستگاه‌های اجرایی حمایت کند.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۲۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
نقش راهیان نور در حفظ امنیت پایدار/کمک دستگاه‌های اجرایی با توجه به سند ششم توسعه به راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جعفر اسماعیلی در جلسه قرارگاه راهیان نور شهرستان شاهرود که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم که ایام تاریخی و حادثه ساز توجه می‌دهد که فراموش نشوند اظهار کرد: رهبر انقلاب هم در فرمایشات خود به توجه به مراقبت از ایام بزرگ که در دو خطر تحریف و فراموشی قرار نگیرند، راهیان نور سنت حسنه‌ای که باعث می‌شود که ایام الله انقلاب اسلامی در خطر تحریف و فراموشی قرار نگیرند.
وی افزود: چالش‌ها و تحولات اجتماعی انقلاب اسلامی و صیانت از جهت گیری انقلاب که حفظ شود از طریق راهیان نور که تفکر انقلابی و جهادی و روحیه مجاهدت و هویت انقلاب اسلامی است سبب حفظ این روحیه‌ها در جامعه است و راهیان نور در حفظ امنیت پایدار موثر است.
مسئول اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه شاهرود با اشاره به سند ملی راهیان نور که به تصویب فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای رسیده است گفت: در سند ششم توسعه و ماده ۸۶ بند سوم دولت موظف است در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های شاخص بویژه راهیان نور با توجه به ظرفیت و زیرساخت در دستگاه‌های اجرایی حمایت کند.
وی با اشاره به سرفصل برنامه‌های فرهنگی ادارات نیز افزود: ۲۰ درصد از اعتبارات فرهنگی باید در چارچوب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود و دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید تلاش و کمک کنند.
اسماعیلی با اشاره به نیازمندی‌های راهیان نور بر توجه دستگاه‌های اجرایی در راستای پشتیبانی و حمایت از این حرکت عظیم فرهنگی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها