خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه راهیان نور شهرستان شاهرود گفت: تا پایان سال بالغ بر سه هزار نفر به اردوی راهیان نور از شهرستان شاهرود اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۲۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
اعزام بالغ بر سه هزار نفر از شهرستان شاهرود به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در جلسه قرارگاه راهیان نور شهرستان شاهرود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضا تشکیل شد در سخنانی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن با اشاره به اهمیت راهیان نور در کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی اظهار کرد: رهبری دفاع مقدس را یک گنجینه و ثروت عظیمی برای ملت بیان فرمودند که راهیان نور فناوری استفاده از این گنجینه معنوی است.
وی افزود: دفاع مقدس تابلویی عظیم است که هر چه بیشتر به آن نزدیک شویم در مورد اجزا آن می‌توان تعمق بیشتری کرد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پشتیبانی و حمایت از این حرکت تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان امسال بالغ بر ۳ هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده و می‌شوند گفت: در ابتدای سال ۱۳۹۷، ۹۶۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در دی ماه امسال راهیان نور هفت تپه را داشتیم و راهیان نور دانش آموزان دختر با حضور بالغ بر ۶۷۰ نفر و راهیان نور غرب کشور به استعداد ۴۰ نفر اجرا گردید.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اعزام بالغ بر هزار دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزود: این اردو ۲۱ تا ۲۵ اسفندماه در قالب دو کاروان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اعزام کاروان خودرو‌های شخصی به راهیان نور در امسال گفت: با برنامه ریزی انجام شده امسال بالغ بر ۱۰۰ خودرو شخصی و حدود ۴۰۰ نفر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که این اردو ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود.
عبیری با اشاره به اعزام ۷ دستگاه اتوبوس در قالب راهیان نور مردمی در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ بیان کرد: در این کاروان تلاش داریم زائر اولی‌های سرزمین نور را ثبت نام و اعزام کنیم که این اردو از دوم تا ششم فروردین ماه می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها