خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
مدیر مسئول روزنامه جوان:
عبداله گنجی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از کم خشن ترین انقلاب های جهان می باشد که به لطف خداوند و ایستادگی مردم تا کنون هیچ خدشه ای به آرمان های آن وارد نشده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۰۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج در ناحیه بسیج دانشجویی همایشی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد با حضور عبداله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان  در محل ناحیه بسیج دانشجویی برگزار گردید.

در این همایش که کارکنان ناحیه به همراه جمعی از نخبگان بسیج دانشجویی حضور داشتند، گنجی گفت:مشکل ما با غرب این است که آنها نمی خواهند نظام اسلامی وجود داشته باشد و 40 سال است که انواع فشارها و تحریم ها را به ملت مظلوم ایران وارد نموده اند.

وی افزود : برجام هیچ آورده برای ملت ایران نداشت و علی رغم اینکه ایران به تعهدات خود عمل نمود ولی طرف غربی هیچ اقدام خاصی انجام نداد و فقط وعده و وعید دادند.

در ادامه مدیر مسئول روزنامه جوان در خصوص بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مهمترین مسئولیت بر دوش جوانان انقلابی است که با توکل و ایمان راسخ خود باید در پی تمدن سازی با همت و روحیه جهادی جهت رسیدن به آرمان های انقلاب قدم بردارند.

گنجی اشاره نمود که جوانان و نیروهای انقلابی باید حواسشان نسبت به  اخبار و اطلاعات غلطی که گاها به طور عمد از سوی دشمنان منتشر می شوند، باشد و در زمین دشمنان بازی نکنند و بصیرت افزای مهمترین مساله در این برهه از زمان است که باید به آن توجه نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها