حجت الاسلام کریمی تبار،خاطر نشان کرد: کسانی که بسیجی هستند و به عنوان ثمرات صالحین شناخته شده اند ، با دیگر افراد تفاوت دارند و نقش الگویی دارند و نظم در کار ، وجدان کاری ، صبر و حوصله ، پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تلاش برای تولید بهتر از خصوصیات بارز ثمرات صالحین است.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام کریمی تبار ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، در جشنواره ثمرات صالحین بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، ضمن تبریک روز مادر ، گفت :  حلقه های صالحین ، زمینه سازان ظهور حضرت مهدی(عج) هستند

وی افزود: حضرت زهرا(س) یک انسان با برکت و منشا خیر برای مسلمانان جهان است و بانویی که  فرزندانش در سرتاسر جهان اسلام باعث افتخار و عزت هستند.

حجت الا سلام کریمی تبار بیان داشت: در اسلام،  کارگر جایگاه ویژه  ای دارد و شخصیت کارگر نزد پیامبر اسلام  از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و ایشان دست کارگر را می بوسید و این نشان از شأ ن و منزلت کارگران دارد .

امام جمعه ایلام ، ادامه داد: در شرایط فعلی که  کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد ، ما با سنگر کار و کارخانه با دشمن مبارزه می کنیم  و تولید و کار بالاترین مجاهدتی است که ما انجام می دهیم .

 وی افزود: دشمن تمام توان خود را به صورت ناجوانمردانه به کار گرفته است تا اقتصاد  کشور را فلج کند و با این حال  بالاترین مجاهدت  تلاش  شبانه روزی در برابر چنین دشمنی است .

حجت الا سلام کریمی تبار اظهار کرد: اگر ما از توانمندی هایی که داریم و این استعدادهای  که خداوند به ما عطا کرده است ، درست استفاده کنیم  ، دشمن به هیچ عنوان نمی تواند بر ما غلبه پیدا کند.

وی ادامه داد: در هرجا که تفکر بسیجی به کار گرفته شده است و نیروهای ما با روحیه بسیجی اقدام کرده اند ،  پیشرفت چشمگیری داشته ایم و یک رقابت جدی با دنیای پیشرفته علمی داریم .

حجت الا سلام ، کریمی تبار بیان کرد: امروز کشور ما درتکنولوژی بخصوص در بخش نانو پیشرفت بسیار زیادی داشته  است و این پیشرفت با تفکر و روحیه بسیجی تحقق یافته است .

امام جمعه ایلام ،  خاطر نشان کرد: کسانی که بسیجی هستند و به عنوان ثمرات صالحین شناخته شده اند ، با دیگر افراد تفاوت دارند و نقش  الگویی  دارند و نظم در کار ، وجدان کاری ، صبر و حوصله ، پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تلاش برای تولید بهتر از خصوصیات بارز ثمرات صالحین است.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی در همه ی بخش ها بخصوص در اقتصاد و تولید باید وجدان کاری داشته باشیم و این وجدان کاری ، بالاترین کمک به اقتصاد است

 سرهنگ ایوبی ، مسئول بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جشنواره ثمرات صالحین در سطح پایگاه های مقاومت در استان و شهرستانها برگزار شد و جمع بندی و انتخاب افراد برتر برعهده داوران بود .

وی ادامه داد: جامعه هدف بسیج کارگری در استان ، 7200 نفر هستند و برگزاری جشنواره ثمرات صالحین با هدف تقویت بسیج کارگری در بخش های مختلف و تربیت نسل آینده  برای کمک به بخش های مختلف تولید و اقتصاد ، برگزار شد.

سرهنگ ایوبی اظهار کرد: در این جشنواره از 15 نفر برتر شامل متربی ، مربی ، سرگروه و فرماندهان پایگاه ها در سطح استان تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات