مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های این نظام هستند، گفت: پایه های این نظام به دست دانش آموزان چیده می شود
کد خبر: ۹۱۱۵۱۸۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج دانش آموزی از سمنان حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان ، داریوش جلالی سرپرست مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج استان سمنان و مهدی لالائیان رابط نمایندگی ولی فقیه در مرکز اندیشه و همفکری راهبردی اقشار بسیج استان از سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان بازدید به عمل آوردند.
حجت الاسلام سید محسن دیباجی ضمن برشمردن اهمیت قشر بسیج دانش آموزی نسبت به سایر اقشار اظهار کرد: دانش آموزان از انگیزه بالایی برخوردارند و با کوچک ترین عمل در آنها به راحتی می توان ایجاد انگیزه کرد . آنها سرمایه های ما هستند و با چیدمان درست پایه های دانش آموزی در دانشجویی با مشکلی مواجه نخواهیم شد .
وی دانش آموزان را همچون موجی خطاب کرد که اگر خوب ساخته شوند می تواند دانشگاه ها را نیز در دست گرفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) برگزاری جلسات و همایش های ویژه مدیران و تجلیل از آنها را سبب انس و ترغیب بیشتر آنان به فعالیت در مجموعه بسیج دانش آموزی و همچنین همکاری بیشتر دانش آموزان و مدارس دانست.
سید محسن دیباجی معلمان و دانش آموزان را از عناصر تاثیرگذار انتخابات و سرنوشت کشور خواند و گفت : پایه های نظام را دانش آموزان چیدمان خواهند کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان دو بحث مهم در دولت سازی را در تربیت نیروی انسانی و فکر عنوان کرد.
وی از حضار خواست تا با کمک مدیران کار آمد و توانمند در حوزه فضای مجازی راهی برای غلبه با تهاجم دشمن پیدا کرده و یا حداقل در صدد خنثی سازی آن بر آیند؛ همچنین وی بحث آموزش و سواد رسانه را برای ورود دانش آموزان به این فضا لازم دانست و گفت : دانش آموزان براساس ضرورت و نیاز باید از فضای مجازی استفاده نمایند.
وی با اشاره بر اینکه شبکه های داخلی صدا و سیما نیز باید برای مقابله با دشمن تلاش کنند گفت: برنامه های صدا و سیما سبب شکل گیری پایه های فکری دانش آموزان است که باید به خوبی پایه ریزی و سازماندهی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها