کاروان 300 نفره از دانش آموزان خواهر بسیجی ناحیه 2 شهرستان شهرکرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۷۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 خواهران شهرکرد  در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور اظهار کرد: 300  نفر از دانش آموزان خواهر این ناحیه در قالب کاروان راهیان نور با 7 دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی، خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران آشنا کند و هدف از برگزاری این برنامه‌ها انتقال ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان می‎باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 خواهران شهرکرد با اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هر کس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

وی، آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد.

 

ارسال نظرات