تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در بوشهر به مصاف نماینده این شهر می رود.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۷۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، نماینده فوتبال استان مرکزی در حالی از ساعت ۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، میهمان شاهین شهرداری این شهر خواهد بود که هر دو تیم در هفته گذشته به پیروزی رسیدند و توانستند خود را به صدرجدول نزدیک تر کنند. آلومینیوم اراک مقابل نود ارومیه پیروز شد و در سوی دیگر نیز شاهین بوشهر در دیداری خارج از خانه گل ریحان البرز را مغلوب کرد.

شاهین شهرداری بوشهر در جدول رده بندی رقابتها با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد. در سوی دیگر اما آلومینیوم اراک نیز با ۳۶ امتیاز پنجمین تیم جدول است که اختلاف امتیازی دو امتیازی سبب می شود آلومینیوم بتواند در صورت کسب پیروزی، شاهین را در جدول رده بندی نیز پشت سر بگذارد.

اما نکته مهم در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم شاهین شهرداری و آلومینیوم این است که با توجه به استراحت تیم های رده های سوم و چهارم، این دیدار فرصتی طلایی برای هر دو تیم محسوب می شود. آلومینیوم می تواند با کسب پیروزی در این دیدار، در جدول ۳ رده صعود کند و به رده دوم برسد و در سوی دیگر نیز شاهین این فرصت را دارد که جایگاه خود را در رده دوم جدول استحکام بخشد و در صورت لغزش صدرنشین خود را به صدر نیز نزدیکتر کند.

ارسال نظرات