۴۰ دانش آموز بسیجی منتخب دختر مقطع تحصیلی دهم متوسطه به اردوی راهیان نور دانش آموزی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۶۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام ولادت بانوی آئینه و آفتاب، حضرت زهرای مرضیه ۴۰ نفر از دانش آموزان دختر مقاطع تحصیلی پایه دهم متوسطه به منظور آشنایی با یاد و خاطرات رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و زیارت یادمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس با همکاری بسیج دانش آموزی حضرت معصومه (سلام الله علی‌ها) و اداره آموزش و پرورش فریمان، درمیان بدرقه رسمی فرمانده سپاه فریمان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه و جمعی از معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان و اولیاء دانش آموزان با یک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام تا بوسیله قطار به استان خوزستان و یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شوند.

در مراسم بدرقه که فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه، تعدادی از معاونین آموزش و پرورش وجمعی از والدین دانش آموزان، حضور داشتند، حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فریمان به ایراد سخنرانی برای حاضرین پرداخت.
 
وی در ابتداضمن تبریک میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) با اشاره به حدیث قدسی، حضرت زهرای اطهر را بهانه آفرینش و خلق مخلوقات خواند و گفت: حضرت فاطمه (س) خیر کثیری است که با وجود ایشان قرآن و معنویت احیاء می‌شود و دین اسلام رکن پیدا می‌کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فریمان درادامه خاطرنشان کرد: خداوند برای برپایی نظام اسلام بهترین و برترین انسان‌ها را فداکرد تا دین اسلام پابرجا بماند، نظام جمهوری اسلامی نیز یکی از همین نعمت‌های الهی می‌باشد که به برکت شهدای والامقام و ایثارگری آن‌ها استمرارپیداکرده و ما بایستی نسبت به حفظ این هدیه الهی حواسمان جمع باشد و در راه اعتلای اسلام که آرمان این انقلاب اسلامی نیز می‌باشد تمام هستی خود را فداکنیم.
 
وی همچنین بیان داشت: برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی باید نگذاریم خون شهدا پایمال شود. وی اردوی راهیان نور را فرصتی برای آشنایی و تجدید میثاق نسل سوم و چهارم انقلاب با شهدا و خون پاک شهدا خواند و گفت: با این نمونه مثبت ازحرکت‌های فرهنگی بایستی از مرز‌های فرهنگی و اعتقادی خود محافظت کنیم و جلوی نفوذ دشمن به بنیان عقیدتی خانواده‌ها و جوانانمان را بگیریم.

در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حضرت معصومه (س) فریمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان داشت:این تعداد از دانش آموزان، منتخبین بسیجی پایه‌های دهم متوسطه می‌باشند که با هدف آشنایی با یادمان‌های دوران دفاع مقدس و زیارت مزار شهدای سرزمین نور درقالب اردوی عملی آشنایی با درس آمادگی دفاعی از تاریخ ۹۷/۱۲/۵ به مدت ۶ روز با اتوبوس به شهر مقدس مشهد منتقل می‌شوند تا با سایر دانش آموزان استان با قطار به خوزستان و یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها