دفاع از حرم بزرگترین مجاهدت در حمایت اسلام است

سردار رستمیان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یکی از زیبایی‌هایی است که در تاریخ مازندران رقم خورده است چرا که فرزندانی از این استان بزرگترین کار را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام در 2 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرز این کشور انجام دادند که نباید بگذاریم این مجاهدت‌ها به فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۵۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر6 از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید حاجی‌زاده در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین برگزاری یادواره شهدای آمل در هفته دفاع مقدس و بزرگداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل از برنامه‌های سال آینده به شمار می‌رود.

سردار «حمیدرضا رستمیان» از فرماندهان دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر6 ، گفت: بیش از 200 شهید در این عملیات تقدیم شد تا عملیات بزرگتری در جزیره مجنون رقم بخورد که هنوز بخشی از پیکرهای شهدا در منطقه جا مانده است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یکی از زیبایی‌هایی است که در تاریخ مازندران رقم خورده است چرا که فرزندانی از این استان بزرگترین کار را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام در 2 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرز این کشور انجام دادند که نباید بگذاریم این مجاهدت‌ها به فراموشی سپرده شوند.

«احمد برسلامی» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا نیز هدف از برگزاری این مراسم را نشان دادن قدرت حضور مردم عنوان کرد و گفت: باید روی جوانان و نوجوانان کار کنیم و یادواره‌های شهدا را باشکوهتر و با کیفیت‌تر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها