«عقیله ملازاده» فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) و مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» با تأکید بر اینکه «اردیبهشت مقاومت» باید در تقویم ملی ما جای بگیرد، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یعنی بچه‌های ما مقاومتی را در فاصله مکانی کم، ولی طول زمان زیاد به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۴۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بیان کرد: در برگزاری این مراسم پرداختن به محتوا اولویت داشته و باید کاری کنیم که اینگونه مراسم برای سال‌های سال تداوم پیدا کند و ماندگار شود.

«عقیله ملازاده» فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) و مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» با تأکید بر اینکه «اردیبهشت مقاومت» باید در تقویم ملی ما جای بگیرد، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یعنی بچه‌های ما مقاومتی را در فاصله مکانی کم،  ولی طول زمان زیاد به نمایش گذاشتند.

وی بر ضرورت محتوای اینگونه مراسم تأکید کرد و افزود: باید کاری کرد که مردم چرایی «اردیبهشت مقاومت» را بفهمند.

«عیسی قاسمی طوسی» مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تسلیت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان، اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم باعث می‌شود خون این جوانان پایمال نشود و انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از حضور آحاد مختلف مردم یادواره ها و برنامه‌های فرهنگی، به راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری جوانان و اقشار مختلف مردم، عنوان کرد: مخاطب شناسی خیلی مهم است و باید برای همه مردم برنامه داشته باشیم.

این مسئول از راهیان نور به عنوان تجربه خوبی در جذب حداکثری نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم یاد کرد و گفت: برگزاری این مراسم نیز بستر خوبی برای تقویت این حوزه به شمار می‌آید.

طوسی با تأکید بر معرفی شهدای مدافع حرم به جوانان و نسل امروز جامعه، عنوان کرد: در برگزاری اینگونه مراسم به غذای روح جوانان بیشتر پرداخته شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم به شهدا و نظام علاقمند بوده و در شرایط بد اقتصادی می‌توانیم با همدلی، وحدت و انسجام این مسیر را طی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه نگاه بخشی‌نگری و منطقه ای آسیب جدی به بدنه انقلاب خواهد زد، گفت: در برگزاری مراسم «اردیبهشت مقاومت» برنامه‌ها را به فراخور زمان و مکان در جای جای استان پیش بینی و مردم را درگیر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها