با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور
اولین نشست سرپرست تامین اجتماعی با فرماندهان بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۲۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس  سازمان بسیج کارگری کشورخبرگزاری بسیج ، اولین نشست سرپرست تامین اجتماعی با فرماندهان بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور  برگزار شد.

محمد حسن زدا در جلسه فرماندهان پایگاههای بسیج دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل ستاد سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با عرض تسلیت درگذشت آیت الله مومن فقیه پارسا گفت: این سازمان 42 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و بودجه سال آینده این سازمان 120 هزار میلیارد تومان است که معادل یک چهارم بودجه دولت است و بدون اتکا به منابع نفت و مالیات و از طریق وصول حق بیمه ها تامین می شود.
وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی 72 هزار نیروی انسانی دارد که به روحیه و افکار بسیجی مجهز هستند و با این پشتوانه قادرند این سطح از خدمات را به جامعه تحت پوشش ارائه کنند.
زدا با گرامیداشت یاد مدیرعامل فقید این سازمان گفت: دکتر نوربخش یک مدیر بسیجی و ایثارگر بود که فقط به خدمت رسانی به مردم می اندیشید.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پرچم بسیج این سازمان بالاست و در جهت هرگونه کمک و حمایت از برنامه های بسیج آمادگی خود را اعلام می کنیم.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: هر ساله این سازمان برنامه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را برگزار می کند . برنامه های فرهنگی مختلفی ویژه همکاران و خانواده های آنها در جریان این اعزام ها اجرا می شود.
عبدالخالق حبیبی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نوربخش به عنوان یک مدیر بسیجی افزود: در احداث حسینیه و یادمان شهدای سیراوند بسیار پیگیر بودند.
وی با اشاره به اعزام سالیانه 4 هزار همکار سازمان تامین اجتماعی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور گفت: یکم فروردین سال آینده کاروان راهیان نور سازمان تامین اجتماعی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود.
حبیبی با بیان اینکه تلاش می کنیم در بحث راهیان نور هر سال حضور قویتری داشته باشیم، اظهار داشت: سرپرست سازمان مکلف کردند که این برنامه پویاتر از سالهای گذشته برگزار شود تا همکاران حداکثر استفاده را از ظرفیت معنوی ایجاد شده ببرند.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی 62 شهید همکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. از 70 هزار نیروی انسانی شاغل 13 هزار نفر از آنها ایثارگر هستند.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران با اشاره به ایجاد پایگاه درمانی در منطقه عملیاتی شلمچه گفت: امسال نیز به مانند سال های گذشته از 15 اسفند تا 15 فروردین اکیپ درمانی این سازمان شامل پزشک، دارو و آمبولانس در خدمت زائران است.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در این جلسه گفت: یکی از وجوه تفاوت نظام اسلامی با دیگر ساختارها در جهان، مدیران و مسئولان آن هستند که خود را خدمتگزار مردم می دانند.
دکتر علی حسین رعیتی فرد با اشاره به شرایط امروز کشور گفت: دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی از هر حیله ای استفاده می کنند تا با دستاوردها و عزت این کشور مقابله کنند و پشتیبانی مردم از جمله کارگران از نظام موجب شده دشمنان ناکام بمانند.

عکسها : 
ارسال نظرات