سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) گفت: برگزاری جشن نیکوکاری فرهنگ کمک کردن به دیگران را در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۷۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

برگزاری جشن نیکوکاری فرهنگ کمک کردن به دیگران را در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند

به گزارش سرویس بسیج خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی در دیدار رئیس کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت:برگزاری جشن نیکوکاری فرهنگ کمک کردن به دیگران را در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند که این مهم‌ترین رسالت و وظیفه رسانه است.‌

 ‌اظهار داشت: خدمات کمیته امداد اردبیل شایسته تحسین است چرا که این نهاد انقلابی نقش اساسی در کمک به محرومان و نیازمندان دارد.

وی با اشاره به پیشگامی کمیته امداد اردبیل در محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان گفت: در این زمینه در استان اقدامات خوبی انجام یافته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نقش کمیته امداد را در محرومیت‌زدایی و برطرف کردن دغدغه‌های مشکلات یک امر اساسی برشمرد و افزود: این مجموعه توانسته امیدواری در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش ایجاد کند.

لطفی با بیان این که برگزاری جشن نیکوکاری فرهنگ کمک کردن به دیگران را در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند تصریح کرد: بسیج رسانه استان اردبیل در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان اقدمات اساسی انجام داده و با استفاده از ظرفیت خود در راستای ترویج این فرهنگ حسنه نیکوکاری گام برداشته است.

لطفی تصریح کرد: کمیته امداد استان دستاورد بزرگی در راستای کمک به نیازمندان داشته و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اساسی فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان در جامعه ترویج شود.

وی بیان کرد: در آستانه عید نوروز قرار داریم و در این ایام خانواده‌های نیازمند همانند اقشار مختلف مردم به مایجتاج ضروری نیاز دارند که کمیته امداد استان با کمک‌های خیران و مردم در این زمینه برنامه‌های خوبی تدارک دیده است.

ارسال نظرات