سلمان زاده در گفتگو با بسیج:

شهدای انقلاب اسلامی با اقتدار گام اول را برداشتند/ جوانان انقلابی با تکیه بر ظرفیت ها گام دوم را محکم بردارند

یک فعال دانشجویی گفت: جوانان انقلابی از نسل دفاع مقدس و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی گام اول را به طور محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت به جوانان انقلابی است که با تکیه بر ظرفیت های کشور گام دوم را با اقتدار شروع کنند.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۳۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیروز سلمان زاده کارشناس سیاسی و فعال دانشجویی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: مردم با انتخاب دولت تدبیر و امید به تفکری رأی دادند که تمام امید خود را در برجام و وابستگی به غرب گذاشته بود و امروز پس از گذشت چند سال از گذشت مسئولیت این دولت مردان شاهد فشار اقتصادی چند برابر مردم به خصوص قشر مستضعف جامعه هستیم.

وی افزود: شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در سال 97 بسیار بد شده است و روز به روز سفره های مردم کوچک تر می شود و توان قدرت خرید آنها کاهش می یابد که متأسفانه با توجه به دشمنی دشمنان ملت ایران در سال 98 این فشار اقتصادی بیشتر خواهد شد.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: طبق شاخص های اقتصادی معتبری که ارائه شده است دولت یازدهم و دوازدهم ضعیف ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی است و این به دلیل باور غربی دولتمردان است که روحیه انقلابی خود را فراموش کرده اند و دستشان به روی غرب و شرق دراز شده است.

وی در همین خصوص تصریح کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دولت همه ظرفیت های درون کشور را تعطیل کرده است تا گشایش اقتصادی توسط اروپایی ها با تصویب قراردادهایی استعماری انجام شود و وعده های پوچ اروپا باعث نابودی اقتصاد کشور خواهد شد به این دلیل که اروپایی ها با تحریم های آمریکا هماهنگ هستند و با اتحادی که غیر مستقیم بین آنها وجود دارند می خواهند مردم را تحت فشار بگذارند.

سلمان زاده عنوان کرد: دولتمردان کشور باید اعتقاد قلبی به تفکر انقلابی داشته باشند و راهکار برون رفت از شرایط اقتصادی را درون سازی کشور بدانند و استفاده از ظرفیت های کشور را در دستور کار خود بگذارند.

وی افزود: جوانان انقلابی از نسل دفاع مقدس و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی گام اول را به طور محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت به جوانان انقلابی است که با تکیه بر ظرفیت های کشور گام دوم را با اقتدار شروع کنند.

این فعال دانشجویی در همین خصوص تصریح کرد: مسئولین دولتی با توجیه اینکه نباید دورتادور کشور سیم خاردار ببندیم و تعامل را قطع کنیم،انقلاب اسلامی با اعتقاد به تعامل با دنیا قصد پیشرفت و توسعه دارد ولی تفکر برخی در داخل ، تعامل فقط با کشورهای استعمارگر و استکباری خوب است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راهبرد دشمنان در فتنه انگیزی در داخل کشور ترساندن مسئولین و گروگانگیری ذهن مردم است ولی امروز جهادی که برای مقابله با دشمنان باید انجام شود نترسیدن از دشمنان و به تعبیر قرآن «لاتخافوا و لاتحزنوا» است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار