یادواره آبروی محله افتخار کوچه به همت پایگاه امام موسی کاظم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت به یاد شهید مستوفیان در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۲۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه آبروی محله افتخار کوچه، بزرگداشت شهید محمدکاظم مستوفیان به همت پایگاه امام موسی کاظم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود و حوزه بسیج دانش آموزی ایمان و دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) در این دبیرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این برنامه سه تن از همرزمانش و دوستان شهید به بیان خاطراتی از وی پرداختند و حاج رضا مستوفیان برادر شهید نیز در مورد زندگی فردی و اجتماعی وی مطالبی بیان کرد.
اجرای روایتگری توسط حسن جلالی و پخش کلیپی از شهید دیگر بخش‌های این برنامه بود.
لازم به ذکر است شهید دانش آموز محمدکاظم مستوفیان فرزند باقر متولد بیست و پنجم آبان ماه سال ۱۳۴۰ شاهرود است و در حالی که محصل بود با بیش از چهار ماه جبهه به عنوان رزمنده ساده در عملیات رمضان در تیرماه سال ۱۳۶۱ در شرق بصره بر اثر اصابت ترکش شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شاهرود در کنار همرزمانش شهیدش آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها