رئیس شورای اسلامی روستای شوگه بخش مرکزی خاش گفت: خدمت رسانی به محرومان و اقشار نیازمند جامعه و تلاش برای برآورده کردن احتیاجات افراد مستمند و مستضعفان از بهترین معروفات است.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

محمدامین میربلوچزهی، رئیس شورایاسلامی روستای شوگه بخش مرکزی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش افزود: اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و مشارکت دادن بسیجیان در امورات خیر و انسان دوستانه اقدامی ارزشی و جهادی بوده که از این طریق رضایت عمومی جلب و توسعه و عمران و آبادانی به جوامع هدیه می‌شود.

وی اظهار داشت: در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش افرادی زندگی می‌کنند که صدایشان به هیچ جا نمی‌رسد و سپاه با ورود پیدا کردن به اینگونه مناطق و بررسی وضعیت زندگی مردم توانسته امید و نشاط را به آن‌ها هدیه کند و در این مناطق که مردم به دنبال خشکسالی‌های حدود دو دهه به شدت آسیب دیده اند اقدامات و کار‌های جهادی الگویی شاخص از امیدبخشی و امر به معروف می‌باشد.

میربلوچزهی ادامه داد: اگر در نظام اسلامی نگاهی به محرومان جامعه نشود آسیب‌های فراوان اجتماعی و معضلات حاشیه نشینی و آمار بالای بیکاری و طلاق و ... بیداد خواهد کرد و قطعا هزینه‌های فراوانی به کشور و دولت وارد می‌شود که جبران آن دشوار خواهد بود.
 
رئیس شورای اسلامی روستای شوگه بخش مرکزی خاش گفت: خدمت رسانی به محرومان و اقشار نیازمند جامعه و تلاش برای برآورده کردن احتیاجات افراد مستمند و مستضعفان از بهترین معروفات است.

این مسئول اظهار داشت: مردم در بسیاری از مناطق روستایی در خاش و سیستان و بلوچستان چشم انتظار خدمات دولتمردان نظام اسلامی هستند و اگر مدیران و مسئولان آیه یاس بخوانند و به فکر خدمت نباشند، موج‌های نارضایتی شکل می‌گیرد و از این موضوع دشمنان اسلام و کشور برداشت‌های سوء خواهند داشت.

میر بلوچزهی بیان کرد: هم اینک بسیاری از مردم و خانوار‌ها از شرایط دشوار و مشقت باری در گذران زندگی و تامین معاش برخوردارند و اگر حمایت‌های سپاه و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه هم نمی‌بود، گرفتاری‌های فراوانی برای کشور پدید می‌آمد.

وی تاکید کرد: حضور پر قدرت سپاه در مباحث مدرسه سازی، ساخت مساجد و خانه‌های محرومین و ... گامی مهم و ارزشمند در جهت ترویج اخلاق و معارف دینی و احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود که با این اقدامات ارزشی و کار‌های جهادی بسیجیان و تلاش گران سپاه اسلام زمینه برای تثبیت پایه‌های نظام فراهم می‌گردد.

این مسئول در پایان بر اهمیت ورود خیران و نیکوکاران برای حل مشکلات محرومان در مناطق خاش و شهر‌های سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
ارسال نظرات