فرماندار شهرستان دلگان گفت: اطاعت از منویات رهبری و دور نشدن از اصول متعالی انقلاب اسلامی از بهترین معروفات است.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۸۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
مجتبی شجاعی، فرماندار شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اصول و مبانی ارزشی اعتقاد به توحید و یگانگی پروردگار و اخلاق و احترام گذاشتن به حقوق انسان‌ها و اجرای عدالت بنیان نهاده شده که امام راحل و مقام معظم رهبری در تبیین آن نقشی چشمگیر داشته اند.

وی افزود: ولایت مداری و ولایت پذیری از بهترین معروفات بوده که عاملی نجات بخش از گرفتاری‌ها و آسیب‌ها به شمار می‌رود و عنصر مهم و ارزشمند، ولی فقیه به عزت و تکامل این نظام و اعتبار بخشیدن به آن کمک کرده و ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در صحنه‌های نظام و حمایت قاطع از رهبری و مسئولان نیز به آن ابهت بخشیده اند.

شجاعی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام اخیرشان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود به دهه پنجم از عمر نظام اسلامی تاکیدات ارزشمندی به مردم و مسئولان و بویژه جوانان ارائه نمودند که همه آن‌ها نقشه راه برای کمک به توسعه کشور و نجات یافتن از مصائب و رنج‌های روزگار است.

فرماندار شهرستان دلگان تاکید کرد: مردم عزیز ایران به خوبی می‌دانند که با پشتیبانی از ولایت فقیه و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انتخاب راه درست و بصیرت افزایی می‌توانند در مسیری گام بگذارند که نتیجه آن پیروزی و فتح قله‌های پیشرفت و برخورداری از نصرت الهی است.
شجاعی گفت: هم اینک نظام اسلامی به پختگی کامل و رشد و بلوغ خود رسیده، لذا صیانت از ارزش‌های والای انقلابی وظیفه همه اقشار جامعه است.

این مسئول افزود: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای مهم بوده که با توجه به اصول و مبانی آن می‌توان جامعه را اصلاح و مشکلات و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و ... را کاهش داد.

وی اظهار داشت: تمام این سرگردانی‌ها و بیچارگی‌های مردم دنیا به نداشتن رهبری عالی و مقتدر برمی گردد که خداوند را شاکریم وجود بابرکت مقام معظم رهبری سبب اقتدار و عزت این نظام و کشور شده و همه اقشار جامعه ایران با تبعیت از ایشان برای سربلندی آن تلاش می‌کنند.

شجاعی بیان کرد: دولت با تایید و حمایت بی دریغ مقام معظم رهبری روی کار آمده و تمام تلاش دولتمردان اجرای فرامین معظم و له و محقق کردن اهداف والای نظام اسلامی است که در سیستان و بلوچستان نیز تمام مسئولان در دولت دارای روحیه خدمتی و تابع فرامین رهبری اند و قطعا این امر سبب اجرای عدالت و کاهش دادن مشکلات و زدودن غبار محرومیت از استان خواهد شد.
ارسال نظرات