خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: شهادت یکی از مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی است،شهدا حرفشان این است که امامتان را تنها نگذارید و ولایت مدار باشید و از رهبری اطاعت کنید
کد خبر: ۹۱۱۴۹۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، روز حماسه و ایثار شهرستان تیران و کرون و مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی زاهدان شهیدان سلیمی و براتی در محل امامزاده احمدبن محمدبن علی بن ابیطالب شهر تیران با حضور مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مردم شهیدپرور شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به مقام شهید گفت:مقام شهید آن قدر والاست که در قرآن کریم داریم که هر عملی که ما انجام می دهیم ازجمله نماز خواندن و روزه گرفتن این اعمال به طور قطع یقین ما را بهشتی نمی کند شاید شما به بهشت بروید و هدایت شوید ولی بهشتی نمی شوید اما برای مقام والای شهید خدا می گوید ((ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون)) به طور قطع یقین اینها اهل بهشتند بلکه نزد خدا روزی می خورند نه تنها در بهشت دارای رزق و روزی هستند هرجای بهشت می توانند بروند و آنها دوبال پرواز دارند و می توانند به هر کجا که می خواهند پرواز کنند مثل جعفر طیار و حضرت ابوالفضل(ع).اینها نه تنها بال پرواز دارند بلکه خود اینها از مکرمین هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به سوره یاسین گفتند: وقتی ان مرد بزرگ در راه دفاع از مبلغین حضرت عیسی به شهادت رسید خدای متعال به او فرمود برو به بهشت بدون چون و چرا و حساب و کتاب ولی ان شهیدی که به بهشت می رود غصه ما را می خورد و می فرماید ای کاش مردم می دانستند مقام من شهید چه مقامی است که خدا با اولین خون من که به زمین ریخته شد گناهانم را بخشید و من را از مکرمین و انبیا و فرشتگان قرار داد.

ایشان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم فرمودند:بالاتر از هر برتری برتری دیگری وجود دارد بالاتر از نماز ،نماز جماعت است بالاتر از نماز جماعت، نماز جمعه است و بالاتراز نماز جمعه ،حج است و بالاتر از حج ،جهاد است و از هر برتری، برتری بالاتری هست ولی بالاتر از مقام شهادت هیچ مقامی در این عالم وجود ندارد.مقام شهید مقامی است که شما اگر هر کارنیکی را بخواهی ثوابش را مثال بزنی به شهید مثال می زنی ای مقام شهید است این شهید و شهادت یکی از مولفه های قدرت هر ملتی است و در این 40 سال دوران انقلاب اسلامی ما هر جایی و در هر عرصه ای که این نظام در یک پیچ خطرناک قرار گرفت عده ای از شهدای ما سینه خود را سپر کردند در راه خدا و ارزشهای اسلام شهید و جانباز شدند و این انقلاب با خون شهدا استوارتر شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اینکه تروریسم از اول اسلام بود وخواهد بود خاطر نشان کردند: این افتخاری است برای مملکت ما جوانانی از بین مردم برای اطاعت از ولی خود و برای مبارزه با استکبار و صهیونیسم از وطن خود به اقصی نقاط دنیا از جمله عراق سوریه یمن و ... می روند برای ندای امام خود.

ایشان با اشاره به سخنان خود آمریکایی ها که گفته بودند هر جا ملتی بزرگ و ملتی با عده و عده باشد و این ملت رهبر داشته باشد و امام داشته باشد ما احساس خطر می کنیم افزودند:ملتی که امام دارد برای دشمن خطرناک است و هر ملتی عده و عده داشته باشد ولی امام نداشته باشد این ملت خطر ندارد. امامی که ملت غیورو جوانان عزیزی چون سلیمی ها و براتی ها خطر و اقتداردارد و امامی که این ملت راندارد خطر دارد ولی اقتدار ندارد امروز ما امامی داریم که ملتی بزرگ و جوانان غیور و عده و عده که جزء مولفه های ماست این ملت برای استکبار خطر دارد ولی ملتی چون عربستان و پاکستان که امام و رهبر ندارند برای دشمن خطر ندارد.

وی در ادامه به فرمایشات رهبری در سال 53 که فرموده بودند ملتی که امام ندارد حیات ندارد گفتند: در واقع این ملت هیچ خطر و اقتداری ندارد و حیات ندارد وملتشان مرده است چون امام و مولفه قدرت ندارند.

ایشان افزود:وقتی بین امام و مردم فاصله افتاد مثل دوران امام حسن مجتبی(ع) اقتدار از ملت گرفته شد و صلح به انها تحمیل شد و مجبورشدند صلح معاویه را بپذیرند چرا چون دیگر اقتدار نداشتند امام بود خطر امام بود ولی اقتدار نبود چون ملت همراه امام نبود.

ایشان در ادامه گفت:در دفاع مقدس ما 8 سال در مقابل دنیا ایستادیم نه در مقابل یک کشور چون این جوانان بودند که با امامشان همراه بودند و در مقابل همه دنیا ایستادند و پیروز شدند.

ایشان در پایان گفت: همه شهدا حرفشان این است که امامتان را تنها نگذارید و ولایت مدار باشید و از رهبری اطاعت کنید تا گزندی به کشور و نظام وارد نشود.

 

ارسال نظرات